تشییع پیکر شهید مهدی دامن باغ فردا در کرمانشاه برگزار می‌شود/ تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت مامور انتظامی

پیکر سروان شهید "مهدی دامن باغ" از ماموران کلانتری ۱۵ شریعتی، فردا (دوشنبه ۱۰ مرداد) در کرمانشاه تشییع و برای خاکسپاری به زادگاهش منتقل می‌شود.

فرماندهی انتظامی استان در اطلاعیه ای اعلام کرد: پیکر شهید دامن باغ ساعت ۱۰ صبح فردا (دوشنبه - ۱۰ مرداد) در مقابل مسجد جامع کرمانشاه تشییع می‌شود.

پیکر این شهید والامقام پس از تشییع برای خاکسپاری به زادگاهش واقع در روستای "شاه پسند ماهیدشت" منتقل می‌شود.در این اطلاعیه از عموم مردم شهیدپرور کرمانشاه دعوت شده است تا در مراسم تشییع این شهید مدافع امنیت حضور یابند.

شهید "مهدی دامن باغ" متولد ۱۳۶۰ بود و از وی ۲ فرزند پسر و دختر به یادگار مانده است.

تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت مامور انتظامی

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و استاندار در پیامی مشترک، شهادت سروان "مهدی دامن باغ" از ماموران کلانتری ۱۵ شریعتی کرمانشاه را تسلیت گفتند.

در پیام مشترک آیت الله "مصطفی علما" و "بهمن امیری مقدم" آمده است:

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ.

جانفشانی و ایثار انسان‌های فداکار و جان برکفی که همواره در جهت رسیدن به مقام رضای الهی برای خدمت به مردم و تامین امنیت ملت بزرگ ایران تلاش و مجاهدت می‌نمایند و در این راه از زیباترین و شیرین‌ترین موهبت الهی یعنی جان خود می‌گذرند در تاریخ این سرزمین همچون تصویری روشن در دیدگان این ملت نقش بسته است.

شهادت مامور جان برکف، شجاع و مظلوم انتظامی استان کرمانشاه در دفاع از حریم امنیت جامعه، سبب اندوه دل‌ها و جان‌های همه مردم ایران بخصوص شهروندان و همشهریان کرمانشاهی گردید.

مدافعان امنیت در فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه مانند همیشه برای برقراری نظم، آرامش و امنیت شهر و جامعه خود سینه سپر کردند تا اشرار، اراذل و مخلان نظم و امنیت عمومی نتوانند خدشه‌ای بر آن وارد کنند.

اینجانبان شهادت سروان "مهدی دامن باغ" را به محضر فرمانده کل قوا، خانواده ایشان، مردم عزیز ایران اسلامی و استان کرمانشاه و همکاران وی در مجموعه انتظامی کرمانشاه را تبریک و تسلیت گفته و علو درجات را برای این شهید والامقام از خداوند متعال مسئلت می‌کنیم.

همچنین از دستگاه قضایی می‌خواهیم که با عاملان این جنایت با اشد مجازات برخورد نماید تا از این پس شاهد تکرار چنین وقایع تلخی نباشیم.

مصطفی علما – نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه
بهمن امیری مقدم - استاندار کرمانشاه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.