مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری:

طلب صفرزاده را تسویه حساب کردیم/ اساسنامه فدراسیون از سوی اتحادیه جهانی تایید شد

محمود وفایی گفت: مابقی بدهی ۳۰ میلیون تومانی به صفرزاده را به حسابش واریز کردیم.

محمود وفایی مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری  در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره  بدهی فدراسیون به سعید صفرزاده، گفت: این موضوع روز گذشته(یک‌شنبه) حل و فصل شد و مبلغ ۳۰ میلیون تومان به حساب این رکابزن واریز شد. البته دوچرخه‌ای که از زمان المپیک توکیو در اختیار صفرزاده قرار دارد به صورت امانت در اختیار بوده و باید ببینیم در نهایت چه تصمیمی در این باره گرفته می‌شود.

وفایی درباره برگزاری مجمع عمومی فدراسیون دوچرخه‌سواری پس از تایید اساسنامه، گفت: خوشبختانه پس از پیگیری‌های مسئولان فدراسیون، کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان اساسنامه فدراسیون دوچرخه‌سواری به تایید اتحادیه جهانی این رشته  ورزشی رسید. پس از طی این مراحل، اساسنامه از سوی وزارت ورزش هم به تایید رسید و قرار است ظهر امروز(دوشنبه) بالاخره مجمع عمومی فدراسیون دوچرخه‌سواری برگزار شود. امیدوارم با همت وزارت ورزش روند برگزاری مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون دوچرخه‌سواری خیلی زود برگزار شود.

او درباره انتخاب سرمربی تیم ملی دوچرخه‌سواری بانوان، تصریح کرد: با توجه با قوانین باید هدایت تیم بانوان به یک مربی خانم سپرده شود و از همین رو هم اکنون هدایت تیم ملی بر عهده دلارام ذاکرانی است و در بازی‌های کشورهای اسلامی هدایت تیم ملی را برعهده خواهد داشت. البته پس از بازی‌های کشورهای اسلامی احتمال تغییرات در کادرفنی بانوان وجود دارد و اولویت با گزینه ایرانی است.


بیشتر بخوانید


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار