نقش همسر ویلموتس در بستن قراردادها و نفوذش در فیفا

همسر ویلموتس نقش مهمی در بستن قرارداد این سرمربی با تیم هایش داشته است.

عباس ترابیان  مسئول سابق کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال  درباره صحبت های مهدی تاج که گفته بود ترابیان با هروه رنار مذاکره کرده بود گفت: اواخر اسفند ۹۷ بود که از من خواسته شد با هروه رنار مذاکره کنم. او مربی سرشناس و خوبی بود و سرمربی تیم ملی مراکش بود. ما با مدیربرنامه این مربی تماس گرفتیم و مذاکرات خیلی خوبی را در سنگال با او داشتم و در پنج روز مذاکرات به نتیجه رسید. او مدتی از ما فرصت خواست تا رضایت کشور مراکش را جلب کند و قرار بر این شد که او پس از جام ملت‌های آفریقا به ایران بیاید.

ترابیان گفت: با رنار ۳ میلیون دلار توافق کرده بودیم. ۲ میلیون دلار برای خودش و یک میلیون دلار برای دستیارانش.  ما یکی دو مسابقه تا آن زمان در مقدماتی جام جهانی داشتیم که مسابقات سختی نبود و در گذشته هم قبل از آمدن کی روش به ایران همین اتفاق افتاده بود و علیرضا منصوریان برای مدت کوتاهی روی نیمکت ایران نشست و روسیه را هم بردیم. با این حال فدراسیون فوتبال صلاح دید دوباره این کار را نکند و هر چه سریع‌تر یک سرمربی برای تیم ملی تعیین کند.

مسئول سابق کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال بیان کرد: در نهایت یک شرکتی که تاج هم قبلا به آن اشاره کرده است، ویلموتس را معرفی کرد. ویلموتس یک سیاستمدار بود و سوابق درخشانی هم نداشت. همسر ویلموتس یکی از وکلای شناخته شده و با نفوذ در فیفا است و در همه قرارداد‌های ویلموتس همسرش ورود کرده. حتی در ساحل عاج هم قرارداد را طوری بسته بودند که به نفع خودشان باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۱۰ مرداد ۱۴۰۱
حرومتون باشه
باعث و بانی ش باید جواب پس بده
تاج باید دادگاهی بشه
توی روزگاری که خیلی از مردم گیر کرایه خونشون و نون شبشون هستن، چرا این مقدار پول باید بر باد بره....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آخرین اخبار