ارتش سوریه: تا شکست تروریسم و حامیان آن به مبارزه ادامه خواهیم داد

معاون وزیر دفاع سوریه تاکید کرد ارتش این کشور تا ریشه کن کردن تروریسم و حامیان آن به مقابله و مبارزه ادامه خواهد داد.

«سپهبد علی عباس» معاون فرمانده کل ارتش و وزیر دفاع سوریه تاکید کرد ارتش سوریه از بدو تأسیس تا کنون توانسته با پروژه‌های سلطه و استعمار مقابله کند و از آرمان‌های ملت این کشور دفاع کند. مردان ارتش سوریه بیش از ۱۱ سال است که با قهرمانی با تروریسم و ​​حامیان آن مبارزه کردند و پیروزی کامل از آن‌ها خواهد بود.

براساس گزارش شبکه السوریه سپهبد عباس امروز (دوشنبه) به مناسبت هفتاد و هفتمین سالگرد تأسیس ارتش سوریه به مردم این کشور و  بشار اسد، رئیس جمهور آن و مردانی که در ارتش سوریه برای آن جنگیدند تبریک گفت.

او در افزود: با گذشت بیش از ۱۱ سال از جنگ تحمیلی به سوریه، مردان ارتش سوریه با وجود حمایت نظامی بی حد و حصر از تروریسم فرامرزی از سوی کشور‌های استعمارگر که سیاست کشتار، تجاوز و تخریب را دنبال می‌کنند، همچنان با قهرمانی و قدرت با عناصر تروریسم و ​​حامیان آن می‌جنگند.

معاون وزیر دفاع سوریه در پایان تاکید کرد هیچ جایگزینی برای پیروزی کامل وجود ندارد. ارتش سوریه کاملاً از توانایی رسیدن به پیروزی مطمئن است و به همه کشور‌هایی که علیه آن توطئه می‌کنند و معتقد بودند ارتش سوریه قادر به انجام هر نوع جنگی نیست، اطمینان داد که تاریخ ارتش این کشور از زمان تأسیس تا امروز با قهرمانی و فداکاری نوشته شده است.

پیش از این نیز بشار اسد، رئیس جمهور سوریه تاکید کرد تخریب هویت ملی خطرناکترین تهدید برای منطقه است. او از تهاجم فرهنگی غرب به عنوان جنگ واژگان نام برد و از اینکه برخی اندیشمندان در کشور‌های منطقه نتوانسته اند به میزان خطر آفرینی این مسئله پی ببرند، ابراز تاسف کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار