در سفر ریاست جمهوری

۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ تخصیص یافت

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس از اختصاص ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرستان‌های کبودراهنگ و بهار درسفر ریاست جمهوری به این استان خبر داد.

فتح الله توسلی گفت: دستاورد‌های سفر رئیس جمهور و هیأت دولت به شهرستان کبودراهنگ قابل توجه است وکه گزارشی از مشکلات حوزه انتخابیه و شهرستان کبودراهنگ به صورت مکتوب و شفاهی به رئیس جمهور داده شد و خبر‌های خوبی در راه است.

او گفت: با حضور وزیر نیرو درنیروگاه شهید مفتح به دستور وزیر احداث برج خشک نیروگاه جهت برای قطع کامل مصرف آب و احداث پست برق ناحیه صنعتی شیرین سو و همچنین تأمین اعتبار و تسریع در تکمیل مجتمع عظیم دره و حسین آباد عاشوری در دستور کار دولت قرار گرفت.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: از دیگر تصمیمات اخذ شده در سفر ریاست جمهوری و هیأت همراه، در حوزه آموزش و پرورش اخذ اعتباری افزون بر دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای تکمیل و تعمیر سرویس‌های بهداشتی مدارس، ۳۵ میلیارد تومان برای تکمیل و تجهیز مدارس تخریبی و ۸ میلیارد تومان برای سامانه گرمایشی و سرمایشی مدارس در این شهرستان‌ها است.

به گفته توسلی بیش از ۱۵ میلیارد تومان برای تکمیل آموزشکده فنی و حرفه‌ای کبودرآهنگ، ۲۰ میلیارد تومان برای تکمیل شبکه فاضلاب بهار، تجهیز ایستگاه تولید بذر در شهرستان بهار افزون بر ۴ میلیارد تومان اختصاص یافت.

همچنین در حوزه ورزش و جوانان، ۱۲ میلیارد تومان برای تکمیل مجموعه ورزشی کارگران بهار، برای تکمیل مجموعه ورزشی بانوان بهار و کبودراهنگ هرکدام ۲۰ میلیارد تومان، تکمیل سالن باستانی بهار ۶ میلیارد تومان، تکمیل سالن ورزشی کبودراهنگ بالغ بر یک و نیم میلیارد تومان تخصیص یافته است.

او گفت: بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان به منظور تکمیل کنارگذر غربی همدان، ۱۲ میلیارد تومان برای زیر گذر بهاران، دستور تسریع در صدور مجوز ماده ۲۳ محور مهاجران و صالح آباد، تأمین اعتبار تکمیل راه کبودراهنگ، قیدار و سلطانیه با اعتبار افزون بر ۵۰ میلیارد تومان، چهار بانده شدن راه همدان، گل تپه و علیصدر حدود ۳۰۰ میلیارد تومان و ماده ۲۳ راه گل تپه بهارلو اخذ شد.

همچنین چارت درمانگاه ۲۴ ساعته مهاجران تکمیل شده و ان شا الله به زودی ابلاغ خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.