«عناصر رژیم آل خلیفه» کتیبه‌ها و پرچم‌های محرم را جمع کردند+ فیلم

رسانه‌های بحرینی با منتشرکردن فیلمی اعلام کردند رژیم آل خلیفه مانع از زدن کتیبه‌های عزاداری امام حسین علیه السلام می‌شود.

جمعیت الوفاق بحرین با انتشار ویدئویی نوشت: رژیم بحرین با تعرض به نماد‌های عاشورا در منطقه عالی، پرچم‌ها و کتیبه‌ها را در راستای ظلم و ستم فرقه‌ای علیه شهروندان شیعه جمع آوری کرد.

در همین راستا مرآه الجزیره اعلام کرد «راشد بن عبدالله آل خلیفه»  وزیر کشور رژیم آل خلیفه اعلام کرد که کشورش سفر شیعیان کشور‌های خلیج فارس را برای شرکت در مراسم روز عاشورا منع کرده است.

وزیر کشور  این رژیم تاکید کرد که مقامات آن اجازه نخواهند داد که این مناسبت با استفاده از گردشگری مذهبی تبلیغ شود، زیرا این  با رویکرد دولت آل خلیفه در تناقض است. چند روز گذشته نیز  راشد بن عبدالله آل خلیفه به پیروان اهل بیت علیهم السلام که اکثریت ساکنان اصلی این کشور را تشکیل می‌دهند، توهین کرد.

نام رژیم آل خلیفه که از سال ۱۹۷۵ بر بحرین حکومت می‌کند همواره به عنوان یکی از ناقضان فاحش حقوق بشر در کنار عربستان سعودی ذکر می‌شود و نقطه مشترک این دو رژیم سرکوب شدید شیعیان در کشور‌های آنهاست.

طبق منطق قبیله‌ای نظام سیاسی در بحرین و نیز بر اساس واقعیت‌ها و آمار وارقام، شهروندان شیعه که یکی از مؤلفه‌های اصلی جامعه بحرین هستند، در معرض تبعیض سیستماتیک و محرومیت از جانب رژیم آل خلیفه قرار گرفته‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۵ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
لعنت به محمدرضا پهلوی.
Iran (Islamic Republic of)
سید صابر
۱۳:۵۷ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
ایران باید بحرین را به ایران الحاق کند . ازاهم واجبات است .ثروتمان را بیگانگان می چاپانند وما ازدور نگاه میکنیم .
Lithuania
ناشناس
۱۶:۲۳ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
تو فتوای واجب بودنش رو دادی؟
الان اقدام می کنیم.
فقط شرمنده، فکر نکنم خودشون مایل باشن.
Lithuania
ناشناس
۱۶:۲۴ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
البته ادبیات ضعیفت نشون میده فارسی حرف زدن رو به زور بلدی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۵ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
بحرین واسماس. افتاد؟؟؟؟؟
آخرین اخبار