پرداخت تسهیلات به ۸۱۳ طرح اشتغالزایی

از مجموع ۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات تخصیصی به استان در قانون بودجه سال ۱۴۰۰، تاکنون ۴۳۰ میلیارد تومان به ۸۱۳ طرح پرداخت شده است .

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در کمیته استانی بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ با اشاره به اینکه در راستای توسعه و تسهیل اشتغالزایی، دولت تسهیلات تکلیفی را برای بانک‌های دولتی و خصوصی مشخص کرده است گفت:در این راستا از مجموع ۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات تخصیصی به استان در قانون بودجه سال ۱۴۰۰، تاکنون ۴۳۰ میلیارد تومان به ۸۱۳ طرح پرداخت شده است که باید تا پایان شهریور، مابقی تسهیلات هم پرداخت شود.

او با انتقاد از برخی بانک‌های استان به دلیل پرداخت کم تسهیلات افزود: بانک‌های استان باید متناسب با فعالیت خود، برای توسعه و اشتغالزایی در استان هم تلاش کنند و باید این کم کاری از طریق بانک مرکزی پیگیری شود.

اشرفی با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۰، ۲ هزار و ۷۰۰ طرح تولید و اشتغال در استان مصوب شده است اظهار کرد:به محض پایان تسویه حساب مالی سال ۱۴۰۰، تسهیلات ۱۴۰۱ هم ابلاغ می‌شود که قطعا نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیر خواهد داشت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار از متقاضیان سرمایه گذاری در استان خواست طرح‌های خود را از طریق ادارت مربوطه برای دریافت تسهیلات ارسال کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار