اخذ سند مالکیت برای ۴۴۷ هکتار از اراضی شهرستان گرمی

رئیس اداره منابع آب شهرستان‌های گرمی و انگوت گفت: سند مالکیت برای ۴۴۷ هکتار از اراضی بستر رودخانه‌های شهرستان‌های گرمی و انگوت اخذ شده است.

رضا بدرزاده از اخذ سند مالکیت برای ۴۴۷ هکتار از اراضی بستر رودخانه‌های حوزه مدیریتی اداره منابع آب شهرستان‌های گرمی و انگوت خبر داد.

رئیس اداره منابع آب شهرستان‌های گرمی و انگوت با اشاره به وجود تعداد ۹ رشته رودخانه دائمی و فصلی جمعا بطول ۳۹۰ کیلومتر در حوزه مدیریتی خود گفت: به منظور اعمال حاکمیت دولت بر اراضی بستر رودخانه‌ها و مسیل ها، برنامه ریزی شده برای اراضی بستر تمامی رودخانه‌ها و مسیل‌ها و عرصه واعیان تمامی تاسیسات آبی سند تک برگی اخذ گردد.

بدرزاده در ادامه گفت: در راستای حفاظت کمی و کیفی از رودخانه‌های شهرستان، در جریان ۴ ماهه اول سال جاری به میزان ۶ هکتار از اراضی بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها که در سال‌های گذشته تحت تصرف قرار داشت آزاد سازی شده و همچنین بطول ۱ کیلومتر از نقاط حساس و حادثه ساز رودخانه‌ها لایروبی گردید.

او ضمن قدردانی از همکاری مستمر دفتر حقوقی شرکت آب منطقه‌ای اردبیل و اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان گفت: طبق برنامه ریزی بعمل آمده اخذ سند تک برگ برای دیگر رودخانه‌های سطح شهرستان‌های گرمی و انگوت ادامه خواهد یافت.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.