تکنیک‌های مختلف لیزر برای لایه برداری دست ها

لیزر کربن، اربیوم و فرکشنال چند مورد از بهترین انواع لیزر برای لایه برداری دست هاست.

تکنیک‌های لیزر برای لایه برداری دست ها، کاهش چین و چروک و اسکار، و یکسان کردن رنگ پوست است. لیزر‌ها پرتو‌های نوری هستند که به لایه‌های بیرونی پوست شما نفوذ می‌کنند و باعث رشد فیبر‌های کلاژن جدید می‌شوند. انواع مختلفی از فناوری لیزر برای لایه برداری دست استفاده می‌شود، در این گزارش با برجسته‌ترین آن‌ها آشنا می‌شوید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

لیزر کربن
لیزر‌های کربنی سال هاست که برای درمان بیماری‌های پوستی مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد که مهم‌ترین آن‌ها بازسازی پوست است. در طول درمان، پزشک یک کرم تیره رنگ با محتوای کربن بالا را روی دستان شما می‌مالد و هنگامی که خشک شد به خاک، روغن و سایر آلاینده‌ها روی سطح پوست شما می‌چسبد. سپس لیزر روی دست‌های شما رد می‌شود که منجر به گرم شدن کربن موجود در محصول و جذب ناخالصی‌ها از پوست شما می‌شود. مرحله آخر این است که کربن را از طریق لیزر جدا می‌کنند، به گونه‌ای که لیزر مولکول‌های کربن و هر روغنی، سلول‌های مرده پوست، باکتری‌ها یا سایر ناخالصی‌های روی دستان شما را از بین می‌برد.

لایه برداری با لیزر کربن، تولید کلاژن و الاستین را تحریک می‌کند تا پوست شما سفت‌تر به نظر برسد. همچنین چین و چروک‌ها و جای زخم‌ها و همچنین سایر رشد‌های خوش خیم پوست مانند زگیل، خال‌های مادرزادی و سایر بیماری‌های پوستی را درمان می‌کند.

لیزر اربیوم
لیزر اربیوم بازسازی کلاژن را تقویت می‌کند و آن را به گزینه‌ای محبوب برای درمان خطوط ریز، چین و چروک‌های سطحی و عمیق، افتادگی پوست و لکه‌های پیری تبدیل می‌کند.

یکی از مزایای لایه برداری دست با لیزر اربیوم حداقل آسیب به بافت‌های اطراف است، این لیزر نسبت به لیزر کربنی عوارض جانبی کمتری مانند تورم، کبودی و قرمزی ایجاد می‌کند، بنابراین زمان بهبودی باید سریعتر باشد. اگر رنگ پوست تیره دارید، لیزر اربیوم ممکن است گزینه خوب و موثری برای شما باشد.

لیزر فرکشنال
لیزر فرکشنال یک تکنیک مفید در جوانسازی دست است، زیرا رنگدانه‌ها را از بین می‌برد و سطح زبر پوست را بازیابی می‌کند و علاوه بر آن باعث سفت شدن پوست می‌شود. لیزر فرکشنال، یک پرتو لیزر منفرد که به ستون‌های میکروسکوپی تقسیم می‌شود، به صاف کردن چین و چروک‌ها و خطوط ظریف کمک می‌کند و به پوست اجازه می‌دهد تا بدون مشکلات مربوط به سیستم‌های لیزر تمام سطح، به بهبودی سریع کمک کند.

 

منبع: hiamag.com

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار