لیائی:

شرکت پست با راه اندازی ستاد اربعین به زائران ۷ خدمت ارائه می‌کند

مدیرعامل شرکت پست از تشکیل ستاد اربعین برای اولین بار در این شرکت خبر داد و گفت: با تشکیل این ستاد خدمات مورد نیاز زائران اربعین در ۷ محورشناسایی شده ارائه می‌شود.

مدیرعامل شرکت پست در سفر به شیراز از تشکیل ستاد اربعین برای اولین بار در این شرکت خبر داد و گفت: با تشکیل این ستاد خدمات مورد نیاز زائران اربعین در ۷ محورشناسایی شده ارائه می‌شود.

لیائی گفت: توزیع سریع گذرنامه، ارسال رایگان نذورات مردم به استان ایلام و مرز مهران، ارسال اسناد و مدارک هویتی پیدا شده شرکت کنندگان در مراسم راهپیمایی اربعین و امانتداری رایگان بسته‌های زائران در مسیر راهپیمایی با راه اندازی موکب‌ها و مراکز ویژه از جمله خدمات این ستاد است.

هوشمند سازی خدمات پست در فارس

مدیرامل شرکت پست در بازدید از بخش‌های مختلف شرکت پست فارس با بیان این که پست فارس از مراکز پیشرو در ارائه خدمات هوشمند است راه اندازی دستگاه پیش تجزیه و تجزیه هوشمند مرسولات پستی با استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان بومی را گامی موثر برای تکمیل زنجیره هوشمند سازی خدمات پست اعلام کرد و گفت: با راه‌اندازی این دستگاه‌ها علاوه بر افزایش بهره وری، هزینه خدمات هم به شکل چشمگیری کاهش می‌یابد.

لیائی گفت: در ادامه هوشمند سازی فعالیت‌های شرکت پست فارس در آینده نزدیک و با راه اندازی نرم افزار‌های جدید، ارائه خدمات از درب منازل شروع میشود و متقاضیان برای ارسال مرسولات پستی خود دیگر نیازی به مراجعه حضوری به مراکز پستی ندارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار