طرح تشدید حفاظت از اراضی دولتی در سیستان و بلوچستان آغاز شد

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: یگان حفاظت اداره کل همزمان با تعطیلات عاشورا و تاسوعای حسینی به منظور پیشگیری از هرگونه تخلف و تصرف به اراضی دولتی و مقابله با آن در آماده باش کامل درآمد.

مرتضی مقدسی اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن تعطیلات پیش رو بیش‌از ۴۵ نفر از عوامل یگان حفاظت اداره کل با امکانات و تجهیزات لازم بطور مستمر و شبانه روزی به گشت زنی می‌پردازند تا به محض مشاهده با هرگونه تعرض و تجاوز به عرصه‌های دولتی برخورد قانونی انجام شود.

وی با بیان اینکه حفاظت از اراضی دولتی که یکی از وظایف اصلی این اداره کل است، تعطیلی ندارد و در طول سال بویژه در ایام تعطیلات با جدیت انجام می‌شود، افزود: با توجه به حساسیت‌های موجود و امکان سوءاستفاده افراد سودجو از فرصت تعطیلات پیش رو، هماهنگی‌های لازم با دستگاه قضایی و پلیس پیشگیری و یگان‌های انتظامی صورت گرفته است.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: سودجویان برابر تجربیات سنوات گذشته معمولاً در ایام تعطیلات چند روز متوالی فرصت را برای دست‌درازی به زمین‌های ملی و دولتی فراهم می‌بینند لذا از عموم مردم درخواست می‌شود در صورت مشاهده موارد تصرف و تعرض به اراضی دولتی مراتب را فوراً از طریق تماس با شماره تلفن گویای ۱۶۵۶ به یگان حفاظت اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار