آغاز به کار رسمی میز کار رتبه بندی معلمان

کارگروه اجرایی رتبه بندی معلمان با صدور اطلاعیه شمار یک خود اعلام کرد که میز کار رتبه بندی معلمان (ناظر ستادی) به طور رسمی آغاز به کار کرده است.

 

 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به اطلاع جامعه فرهیخته معلمان گرامی می‌رساند؛ با عنایت به حمایت و پیگیری‌های رئیس جمهور محترم و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی مبنی بر تصویب و اجرای قانون رتبه بندی معلمان وهمچنین پیرو دستور و تاکید وزیر آموزش و پرورش مبنی بر تسریع فرایند اجرایی سازی قانون رتبه بندی معلمان و اطلاع رسانی به موقع و شفاف مراحل انجام امور به جامعه معلمان، میز کار رتبه بندی معلمان (ناظر ستادی) با حضور نمایندگانی از بخش‌های مختلف وزارت آموزش و پرورش، آغاز به کار کرد.

این میز کار با حضور نمایندگانی از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی، مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی، دفتر توسعه آموزش‌های مجازی و فناوری و امنیت اطلاعات، معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع و مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و اموراداری و با هدف جمع آوری و رفع ابهامات و پرسش‌های احتمالی، تکمیل و اصلاح سامانه رتبه بندی معلمان، تدوین راهنما‌های لازم، طراحی دوره‌های تربیت ارزیاب  و... برگزار می‌شود.

شایان ذکر است؛ جلسات میزکار ستادی بطور روزانه و مستمر برگزار و گزارشی از نتایج و خروجی نشست‌ها در پایان هر روز به مقام عالی وزارت برای جمع بندی نهایی ارسال می‌شود که مصوبات آن در اطلاعیه‌های بعدی به اطلاع معلمان ارجمند خواهد رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۱ ۲۲ مرداد ۱۴۰۱
بهتر عنوان خبر این بود
آغاز به کار میز رسمی ظلم و تبعیض به نو معلم ها و معلم های جوان که با آئین نامه ای خلاف قانون تصویب شده دارن از رتبه بندی محروم می شوند
یا آغاز به کار میز رسمی رتبه بندی برای مکیدن هرچه بیشتر بوجه رتبه بندی به نفع قشر خاصی
یا آغاز به کار میز رتبه بندی و سکوت مسولان و نمایندگان و رسانه ها در برابر ظلمی که به معلمان جوان می شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۲ ۲۱ مرداد ۱۴۰۱
چرا منوی علمی و حرفه ای مربوط به بار گذاری مدارک مربوط به رتبه بندی در سایت ضمن خدمت فعال نمیشه هنوز خیلی از فرهنگیان به علت بلاتکلیفی قبلی رتبه بندی نتوانستند مدارک خود را بار گذاری کنند لطفا جناب وزیر منوی برگذاری مدارک در سایت ضمن خدمت فعال کنید تا حق کسی ضایع نشود و فرهنگیان منتظر فعال شدن منوی مذکور وبار گذاری مدارک خود هستند شما را به خدا اینکار را سریعتر انجام بدید وبه روز رسانی و دوباره فعال کنید این حق مسلمم معلمان است
Iran (Islamic Republic of)
محمدایزدیان
۱۹:۵۳ ۱۷ مرداد ۱۴۰۱
یا خدا؟ویرایش رتبه بندی ک ۲۶تا شد در طی ۶ماه.باز باید چندین ماه و هر ماه چندین اطلاعیه داده بشه.و آخر سرم هیچ.
این رتبه بندی مثل مهریه شده واسه ما کی داده و کی گرفته
آخرین اخبار