فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت:

جهاد تبیین از مهمترین ویژگی های خبرنگاری است

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: خبرنگاران، راویان صدیق هستند که در مسیر حقیقت تا آخرین لحظه دست از تلاش و جهاد بر نمی دارند.

اکبر قاسمی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته خبرنگار به همه تلاش گران این عرصه گفت: نگارش و قلم جایگاه ارزشمندی دارد تا جایی که خداوند در قرآن به قلم سوگند یاد کرده است،

وی با بیان اینکه عشق و علاقه از مهمترین ویژگی خبرنگاران است، افزود: تعهد در برابر مردم و مصالح جامعه، حق محوری، حق طلبی و حق گویی خلاصه اینکه (جهاد تبیین) از مهم‌ترین ویژگی‌های یک خبرنگار موفق در شرایط امروز است.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: کسی باید وارد عرصه جذاب و در عین حال پر مخاطره خبرنگاری شود که ضمن داشتن این استعداد، از هنر واژه گزینی، شم خبری، حوصله زیاد و نگاه موشکافانه و دقیق نیز برخوردار باشد و تلاش کند رویداد‌ها را همان طور که اتفاق افتاده منتشر کند، نه آن طور که خود می‌خواسته اتفاق بیفتد.

قاسمی افزود: شهید محمود صارمی و همه شهدای خبرنگار که به این حرفه مقدس اعتباری والا بخشیده اند و به همه ثابت کردند که خبرنگاران، راویان صدیق هستند که در مسیر حقیقت تا آخرین لحظه دست از تلاش و جهاد بر نمی دارند.

وی تصریح کرد: این هفته بزرگ را به همه خبرنگاران، نویسندگان، روزنامه نگاران و صاحبان اندیشه و قلم در عرصه اطلاع رسانی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و مراتب تقدیر و سپاس خالصانه خود را از تلاش خستگی ناپذیر جامعه شریف خبرنگاران ابراز می نمایم و آرزوی سلامتی، توفیق و سربلندی را برای تمامی دست‌اندرکاران در حوزه مطبوعات، رسانه و اطلاع رسانی بویژه خبرنگاران و فعالین فضای مجازی و فعال در عرصه‌های مختلف خبری را از خداوند مسئلت دارم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.