فرماندار شادگان:

خبرنگاران در رفع مشکلات شهرستان کمک‌کنند

فرماندار شادگان گفت: مردم شادگان مستحق بهترین خدمات هستند و اینکه برخی مسئولین از این امر کوتاهی می‌کنند، این امر قابل قبول نیست

جمال صالح زاده گفت: رفع برخی مشکلات در شهرستان نیازمند زمان و برنامه هستند و علاوه بر آن به همکاری شما اصحاب رسانه نیز نیاز است چرا که اگر با ما همکاری کنید قطعا می‌توان کار‌ها را سریعتر به جلو برد.

او می گوید: پدیده مونسون و طوفان آن باعث شد تا خسارات زیادی به شبکه برق شهرستان وارد شود و به همین دلیل منجر به قطعی زیاد برق در برخی روستا‌ها و مناطق شادگان شدیم.

صالح زاده گفت: در شادگان بن بستی وجود ندارد بلکه مسائل نیازمند همفکری و برنامه ریزی هستند که اگر شما اصحاب رسانه و نخبگان شهرستان در این امر همکاری نکنید قطعا نمی‌توان کار را به راحتی به جلو پیش برد.

حجت الاسلام و المسلمین مجید ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه‌های فرهنگی در شهرستان باید با هماهنگی بیشتری انجام شوند و همانند جزیره‌ای عمل نشود.

به گفته او بازدید میدانی در سطح روستا‌ها باعث می‌شود فاصله مردم و مسئولین کمتر شود و همچنین مشکلات پایش شده را از بخشداران مربوطه پیگیری می‌شوند.

ناصری نژاد گفت: بزودی دانشکده پرستاری در شادگان فعال خواهد شد و این خود یک‌اتفاق بسیار خوبی برای شهرستان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.