استاندار بوشهر:

راهپیمایی اربعین به رغم تبلیغات مسموم رسانه‌های استکباری برگزار می‌شود

استاندار بوشهر گفت: با وجودی که رسانه های در دست دشمنان علیه راهپیمایی اربعین تبلغات مسموم راه انداخته اند ولی این راهپیمایی میلیونی که ابعاد جهانی دارد و متعلق به همه بشریت است، برگزار می‌شود.

روابط عمومی استانداری بوشهر روز پنجشنبه به نقل از احمد محمدی زاده در نشست با خانواده های ایثارگران و رزمندگان این استان گفت: جبهه حق و باطل همیشه بوده و مربوط به امروز نیست و همیشه تاریخ این دو جبهه با همدیگر تقابل داشته اند و کربلا و عاشورا بزرگترین نمونه تقابل این ۲ جبهه است.

وی اظهار کرد: در این‌تقابل، یزید و شمر و عمر سعد جبهه باطل هستند و جبهه حق نیز امام‌حسین (ع) و یارانش است و ناگفته پیداست که جبهه حق از قداست برخوردار است.

استاندار بوشهر با اشاره به تاریخچه داعش بیان کرد: بخشی از بنیان گذاران داعش، از سردمداران حزب بعث عراق بودند و برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی ورود کردند و این گروه، شیعه را دشمن اصلی معرفی کرده بودند.

محمدی‌زاده یادآور شد: اسامی گردان‌های داعشیان، حرمله و شمر و عمر سعد بود تا به ما بگویند که این جنگ همان جنگ کربلا و عاشورا است.

وی با تاکید بر اینکه خداوند وعده داده که حق بر باطل پیروز است گفت: امام حسین(ع) که حق بود تا همیشه زنده است و یزید و معاویه تا همیشه مورد لعن قرار گرفتند و این یعنی حق بر باطل پیروز است.

استاندار بوشهر خطاب به فرزندان شهدای جاوید الاثر این استان گفت: خیلی از رزمندگان آرزو می‌کردند که همانند حضرت فاطمه زهرا(س)، جاوید الاثر باشند و جنازه‌هایشان نیاید.

محمدی زاده اضافه کرد: شهدای جاوید الاثر در وصیت‌نامه‌هایشان می‌نوشتند که دوست داریم همانند حضرت فاطمه زهرا(س)، قبر نداشته باشیم و به آرزوی خود رسیدند.

وی با گرامیداشت روز خبرنگار یان کرد: خبرنگاران در نظام اسلامی پیام‌رسانان کربلای ایران هستند.

محمدی زاده گفت: همان‌گونه که حضرت زینب(س) بدرستی پیام عاشورا را منتقل کرد، خبرنگاران نیز وقایع را بخوبی منتقل می‌کنند تا گرهی از مشکلات مردم باز شود.

در این نشست، خانواده های ایثارگران و شهدا نیز به بیان دغدغه های خود پرداختند.

در این آیین از خانواده های ایثارگران با اعطای هدیه و لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد.

برچسب ها: محرم ۱۴۰۱
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.