امضای تفاهم نامه همکاری جمعیت هلال احمر استان زنجان با کمیته امداد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت:ارتباط میان کمیته امداد و هلال احمر بسیار تنگاتنگ و پر رنگ‌تر از گذشته شده است.

موسوی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با اشاره بر اینکه ارتباط میان کمیته امداد با هلال احمر پررنگ تر از گذشته شده است و علاوه بر خدمات حمایتی – درمانی هلال احمر در اجرای طرح یاس بر اساس تفاهم‌نامه منعقده شده در سطح کشور تعامل ایجاد شده است گفت: بازخورد اجرای طرح یاس تاکنون مطلوب بوده و رسالت اصلی جمعیت هلال احمر در مقوله آموزش برای خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد محقق می‌شود.

او افزود:اجرای طرح حمایتی - درمانی از سال گذشته با کمک هلال احمر آغاز و در این طرح پرداخت هزینه‌های درمانی و دارویی برای مددجویان کمیته امداد انجام شده که این خدمات امسال نیز در حال ارائه است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد: درصدی از پرداختی‌های این طرح برای مددجویان کمیته امداد در سطح استان زنجان انجام شده و جامعه هدف و نیازمندان از خدمات حمایتی – درمانی هلال احمر بهره‌مند شده‌اند.

موسوی افزود: امسال نیز در سطح استان زنجان پرداخت هزینه‌های درمانی برای افراد کم برخوردار و نیازمند انجام می‌شود.او ادامه داد: هلال احمر در زنجان درمانگاه، مرکز جامع توانبخشی تخصصی، دندان‌پزشکی و داروخانه دارد که در شهرستان‌های خرم‌دره و طارم مرکز توانبخشی فعال است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: چنانچه خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان از خدمات این مراکز استفاده کنند نیازی به پرداخت هزینه و ارائه فاکتور نخواهد بود.

موسوی ادامه داد: آموزش‌هایی در سطح استان زنجان ارائه می شود که بخش قابل توجهی از آن برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد بوده و این مهم یکی از اولویت‌های هلال احمر است.

او افزود: کلاس‌های پیشگیری قبل از درمان و اولویت بر درمان که یکی از اصول اساسی است و آمادگی انجام آن به صورت پایلوت در استان زنجان وجود دارد.

همچنین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه زنجان افزود: هلال احمر در بخش‌های مهارت، حمایت، مشارکت و هدایت در عمل خود را نشان داده است.

نصیری ادامه داد: باید برنامه‌ریزی برای آینده جمعیت هلال احمر و کمیته امداد در تحقق درآمدهای داخلی در راستای خودکفایی داشته باشیم که این مهم در هلال احمر انجام شده است.

او گفت:حوزه نمایندگی‌های ولی فقیه در امور فرهنگی و‌ سایر بخش‌ها آماده همکاری و تعامل با کمیته امداد است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.