پیام‌های دریافتی ۲۲ مرداد ماه؛

گلایه کشاورزان از تعویق افتادن پول گندم و بلاتکلیفی متقاضیان مسکن مهر

مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروند خبرنگار در تاریخ ۲۲ مرداد ماه در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

شما مخاطبان عزیز، از طریق شبکه‌های اجتماعی برای باشگاه خبرنگاران جوان، با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

 

 


با سلام، تعاونی مسکن بیش از پانزده سال است که تعداد هزار و ۱۰۰ قطعه زمین در شهران به متقاضیان واگذار شده، ولی الان از تحویل زمین‌ها خودداری می‌کنند و تعاونی را فعال نمی‌کنند، اما با وجود پیگیری‌ها ترتیب اثر داده نمی‌شود لطفا بررسی کنید.


سلام وقت بخیر من کشاورز روستای اصلانشاه در شهرستان الشتر استان لرستان هستم.   یک ماه است که گندم تحویل دادیم، ولی هیچ پولی به ما واریز نکردند اداره جهاد کشاورزی، تعاون و فرمانداری پاسخگو نیستند. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


سلام و احترام. معوقات اردیبهشت ماه و خرداد ماه بازبینی یارانه‌ها که در مرحله ۱۳۷ یارانه دریافت کردند با پرداختی مردادماه واریز نشد و فقط یارانه مردادماه واریز شد. لطفاً از سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها این موضوع را پیگیری کنید.


روستای شهر بیجار هیچ گونه امکانات اعم از پارک بازی، آلاچیق، دستگاه ورزشی، سرویس بهداشتی مناسب ندارد. آن وقت فقط برای جنگل و دریاچه‌ی خداوند بیست هزار تومان هزینه ورودی می‌گیرند، آیا انصاف است؟ لطفا رسیدگی کنید.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری  اینجا کلیک کنید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۲۳ مرداد ۱۴۰۱
سلام ، لطفا درمورد آب شرب ساکنین منطقه مرکزی برزاوند شهرستان اردستان اصفهان هم رسیدگی وپی گیری بعمل آید .تشکر.
Iran (Islamic Republic of)
ب
۲۲:۲۸ ۲۲ مرداد ۱۴۰۱
سلام لطفا درمورد واریز یارانه به قشر جامعه و بازنشسته در دهک دهم قرارگرفته هم که دربازبینی اردیبهشت اقدام و مبلغ نوبت دوم به حساب واریز ولی مسدود هست از طریق سازمان هدفمندی یارانه ها رسید گی و پی گیری و اطلاع رسانی بعمل آید.باتشکر.
آخرین اخبار