شهرداری سمنان هفته دولت ۴۵ طرح افتتاحی دارد

شهردار سمنان گفت: افتتاح ۴۵ طرح برای هفته دولت پیش‌بینی شد که مهمترین آن‌ها جاده سیلو به عنوان متصل کننده حلقه جنوبی کمربندی به مسکن مهر سمنان است.

 مرتضی‌نژاد گفت: برای جاده سیلو ۲ کیلومتر و ۶۰۰ متر زیرسازی انجام شد، آسفالت آن مرحله به مرحله انجام می‌شود و روشنایی هم تامین خواهد شد.

وی با بیان اینکه شهرداری سمنان برای همه طرح‌های عمرانی خود فیبر نوری نیز تعریف می‌کند افزود: ۲ هزار و ۵۰۰ متر فیبر نوری برای جاده سیلو انجام می‌شود.

شهردار سمنان گفت: بر اساس روزشمار نصب شده، پل روزیه ۱۸۳ روز دیگر و مصادف با دهه فجر برای عبور و مرور راحت و ترافیک روان شهرک روزیه افتتاح می‌شود.

مرتضی‌نژاد با بیان اینکه طرح پل روزیه۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد گفت: این پل مقداری از مشکل ترافیک شهرک روزیه را حل می‌کند اما با توجه به اجرای طرح اقدام ملی مسکن و ساخت ۹۵۰ واحد در ۱۲/۶ هکتار زمین، این پل نیز کفایت نمی‌کند.

وی افزود: به همین دلیل، احداث پل امام حسن (ع) که به جاده آب گرم دسترسی دارد و راه به روزیه را آسان می‌کند، سرعت گرفت و اکنون ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

شهردار سمنان گفت: اگر در غرب شهرک روزیه و محل اجرای طرح اقدام ملی مسکن، موضوع جمع‌آوری آب‌های سطحی انجام نشود مشکل زیادی به وجود می‌آید، هر وقت این مشکل حل شود، عملیات عمرانی این شهرک نیز آغاز می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.