سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام:

اعزام بیماران ایلامی به استان های دیگر کاهش یافته است

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: اعزام بیماران ایلامی به استان های دیگر کاهش یافته است.

جاسم محمدی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام عصر شنبه در دیدار با معاون درمان وزارت بهداشت گفت: تلاش همکاران ما در عرصه درمان دانشگاه این است که اعزام بیماران به استان‌های برخوردار و مرکز کشور را به حداقل برسانند که این مسئله نیازمند نیروی انسانی توانمند و تجهیزات و امکانات مناسب می‌باشد.

وی بیان کرد: استان ایلام نیازمند توجه ویژه مسئولان وزارت بهداشت است زیرا در مسیر تردد زائران اربعین حسینی قرار دارد و امیدواریم بتوانیم با حمایت وزارت بهداشت، خدمات دهی مناسبی به زائران داشته باشیم.

وی ابراز کرد: زیرساخت‌هایی همچون آنژیوگرافی در استان ایلام فراهم است و با حمایت مسئولان محترم وزارت و اختصاص امکانات و تجهیزات مربوطه، بتوانیم خدمات‌دهی مناسبی به جامعه هدف داشته باشیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام بیان کرد: بیمارستان رازی ایلام برای راه اندازی نهایی، نیازمند اعتبارات است و با توجه به افزایش قیمت‌ها، این مسئله باعث افزایش میزان اعتبارات در این راستا خواهد شد و هر چقدر دیرتر اعتبارات به دست ما برسد، تجهیزات و امکانات گران‌تر خواهد شد.

محمدی با اشاره به اینکه یکی از چالش‌های فراروی بیمارستان رازی، مسئله آب شرب مورد نیاز است، گفت: در این راستا با مسئولان ارشد استان رایزنی کرده‌ایم، رئیس اورژانس سازمان اورژانس کشور نیز در این راستا قرار است با وزیرنیرو در رابطه با این مشکل دیدار و رایزنی داشته باشد.

وی با بیان اینکه بیمارستان‌های دولتی استان بافت فرسوده‌ای دارند، یادآور شد: این مسئله باعث شده که جلب رضایت بیماران و جامعه هدف از خدمات ارائه شده در حد مطلوب نباشد و برای دریافت خدمات، به سمت خارج از استان گرایش پیدا کنند.

محمدی اضافه کرد: افتتاح و راه‌اندازی بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی ایلام می‌تواند علاوه بر اینکه علاوه بر رضایتمندی مردم و بیماران، می‌تواند از اعزام بیماران به سایر استان‌های برخوردار کشور جلوگیری کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.