رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور: ساماندهی معلمان نیاز به قانون ندارد

میثم لطیفی گفت: ساماندهی معلمان نیاز به قانون ندارد بلکه نیازمند عزم مدیریتی است.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در حاشیه حضور خود در نشست کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با دستور کار بررسی مجدد طرح ساماندهی، تامین و تربیت نیروی انسانی آموزشی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش بنا به پیشنهاد هیات رئیسه مجلس، گفت: جلسه خوبی بود ولی نیاز به کار کارشناسی و دقیق تری داریم و هنوز تا رسیدن به این نقطه فاصله داریم.

معاون رئیس جمهور تصریح کرد: ساماندهی معلمان نیاز به قانون ندارد بلکه نیازمند اراده مدیریتی است و این اراده حتما در دولت جدید وجود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۹:۰۴ ۲۴ مرداد ۱۴۰۱
آیا ایشان تجربه حضور در این جایگاه را دارند چقدر تجربه مرتبط با این پست رادارا هستند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۷ ۲۳ مرداد ۱۴۰۱
از سال ۹۸ هر سال در بودجه سالانه و قوانین مجلس مبلغ برای اعمال مدرک تحصیلی فرهنگیان تصویب می کنند ولی متاسفانه با بهانه های مختلف از اعمال مدرک سرباز می زنند، به خدا دیگه خسته شده ایم از بس اعمال، اعمال گفته ایم!
Iran (Islamic Republic of)
خانم معلمين مدارس غیر انتفاعی مناطق محروم کشور در شهرستان کهگیلویه دهدشت و توابع آن
۲۱:۱۰ ۲۳ مرداد ۱۴۰۱
باسلام خانم معلمين مدارس غیر انتفاعی مناطق محروم کشور مشغول تدریس هستند کلوله باری از تجربه وتخصصی عملی دارند و فارغ‌التحصیل دانشگاه در رشته آموزش ابتدایی و پیش دبستانی هستندعمر خود در راه تدریس دانش آموزان مناطق محروم کشور گذارند ولی آینده شغلی نداردبا استخدام قشر فرهنگی در آموزش و پرورش خدمت بزرگی به این جوانان فرهنگی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۵ ۲۳ مرداد ۱۴۰۱
برنامه ریزی برای جلوگیری از ادامه تحصیل معلمان فقط کار یک دشمن میتونه باشه، اگه راست میگید مدرک تحصیلی معلمان را اعمال کنید مدرکی که کاملا مرتبط با تدریسه!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۷ ۲۳ مرداد ۱۴۰۱
برنامه ریزی برای جلوگیری از ادامه تحصیل معلمان فقط کار یک دشمن میتونه باشه، اگه راست میگی مدرک تحصیلی معلمان را اعمال کنید مدرکی که کاملا مرتبط با تدریسه!!
آخرین اخبار