موسوی:

فارس یکی از امن‌ترین استان‌های کشور است

رییس کل دادگستری فارس گفت: تنها ۱۸۰ فقره پرونده کیفری در دادگاه‌های فارس در حال پی گیری است و این نشان میدهد که فارس از امنیت بالایی نسبت به دیگر استان‌ها برخوردار است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی رییس کل دادگستری فارس در نشست خبری با اشاره به وسعت و جمعیت حدود پنج میلیون نفری فارس گفت: اکنون تنها ۱۸۰ فقره پرونده کیفری در دادگاه‌های فارس در حال پی گیری است و این نشان میدهد که فارس از امنیت بالایی نسبت به دیگر استان‌ها برخوردار است.

او از الکترونیکی شدن پرونده‌های زندانیان وکاهش حضور متهمان در دادگاه‌های فارس خبر داد و گفت: دادگستری فارس در برخورد با تخلفات از جمله آزاد سازی ۸۱۷هکتار از اراضی ملی، نجات ۷۱باب کارخانه و کارگاه از تعطیلی از جمله کار‌هایی است که انجام شده است.

موسوی ضمن قدر دانی از تلاش خبرنگاران در انعکاس اخبار و رویداد‌های استان گفت: صحت، دقت، انصاف و سرعت عمل از عناصر خبرنگاری هست که خبرنگاران باید به این عناصر پایبند باشند.

رییس کل دادگستری فارس از خبرنگاران خواست تا در کنار پی گیری مشکلات مردم، خبر‌های خوب و امید بخش هم به جامعه تزریق کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سرهنگ
۲۲:۱۱ ۲۴ مرداد ۱۴۰۱
آقای موسوی ریس محترم دادگستری کل استان فارس لطفا بفرمایید در کجا و در کدام قانون آمده است که اگر یکی از کارمندان زن در دادگستری مرکزی شهر شیراز به مرخصی زایمان برود باید پس از هیجده ماه استفاده از مرخصی زایمان بدون هیچگونه دلیلی به یکی ازشعبات دیگر منتقل شود و اگر آن کارمند نیز مراتب را با شما در میان بگذارد شماهم هیچ اهمیتی برای اظهارات آن کارمند قایل نشوید و راه خودتان که بنظر میرسد خدای ناکرده یک نوع باند بازی در حیطه مسولیت شما میباشد ادامه دهید
آخرین اخبار