شهادت یک جوان فلسطینی دیگر در قدس اشغالی

یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله مستقیم نظامیان رژیم صهیونیستی در قدس به شهادت رسید.

شبکه خبری قدس در خبر فوری به نقل از منابع محلی گزارش داد محمد الشحام، جوان فلسطینی که سحرگاه امروز (دوشنبه) در خانه خود در شهرک کفر عقب در قدس اشغالی از ناحیه سر هدف اصابت گلوله نظامیان اشغالگر صهیونیست قرار گرفته بود، به شهادت رسید.

به گزارش خبرگزاری «شهاب»، به گفته منابع محلی، نیرو‌های اشغالگر به منزل خانواده شحام هجوم بردند. در ادامه صدای تیراندازی شنیده شد و مشخص شد وی مورد اصابت گلوله نظامیان صهیونیست قرار گرفته است. اشغالگران ادعا کردند که جوان فلسطینی در حالی که قصد داشت با چاقو به نظامیان حمله کند، هدف گلوله قرار گرفت.

در همین حال، درگیری‌هایی میان مبارزان مقاومت و نظامیان صهیونیست در نقاط مختلف کرانه باختری در جریان است. مبارزان مقاومت امروز نیرو‌های اشغالگر را در شهر‌های «قباطیه» و «عرابه» در منطقه «جنین» هدف قرار دادند.

سحرگاه امروز، نیرو‌های اشغالگر رژیم صهیونیستی در مناطق جداگانه‌ای از کرانه باختری دست به بازداشت و حملات گسترده زدند. باشگاه اسرای فلسطینی اعلام کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز پس از حمله به مناطق مختلف قدس و کرانه باختری، ۲۳ جوان فلسطینی را بازداشت کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار