معاون اقتصادی استاندار:

۹۲ درصد مصوبات یکشنبه‌های حمایت از تولید در آذربایجان غربی اجرا یا عملیاتی شده است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به تصویب ۱۴۶ مصوبه در برنامه ویژه یکشنبه‌های حمایت از تولید گفت: ۹۲ درصد مصوبات این طرح بطور کامل اجرا یا عملیاتی شده و فقط هشت درصد شامل ۱۲ مصوبه به مرحله اجرا نرسیده است.

جواد کرمی گفت: در ۹ ماه زمان اجرای برنامه یکشنبه‌های حمایت از بخش تولید در آذربایجان غربی، ۳۲ هفته این برنامه انجام شده و ۶۶ واحد صنعتی مورد بازدید استاندار آذربایجان غربی و مسوولان مرتبط قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: در این بازدیدها، همه مسایل و مشکلات واحدها مورد بررسی دقیق قرار گرفته و پس از دریافت آنها، بسیاری از موارد در همان محل بازدید بسیاری از مشکلات رفع شده است.

کرمی ادامه داد: ۱۹ درصد مشکلات بررسی شده در این بازدیدها مربوط به حوزه بانکی و تامین سرمایه در گردش و ۱۴ درصد هم مربوط به منابع ملی و شرکت های خدمات رسان بوده است.

وی ادامه داد: با توجه ویژه محمدصادق معتمدیان، استاندار آذربایجان غربی، یکشنبه‌های حمایت از تولید موجب رفع بسیاری از مشکلات واحدها شده و رضایت صاحبان صنایع را به همراه داشته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی در خصوص مصوبات اجرایی و عملیاتی نشده نیز گفت: کمیته‌ای برای بررسی این موارد تشکیل و روند عارضه یابی آغاز شده که نتایج آن، موجب رفع مشکلات واحدهای صنعتی خواهد شد.

وی یادآور شد: همچنین در کنار بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی، ۴۸ دیدار مستقیم توسط استاندار آذربایجان غربی با سرمایه گذاران و متولیان واحدهای صنعتی در استان انجام شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.