دور جدید اعتصابات حمل‌ و‌ نقل در انگلیس شروع شد

کارگران حمل‌ و‌ نقل عمومی لندن در اعتراض به کمبود دستمزد‌ خود در مقایسه با روند افزایشی قیمت‌ها، مجددا دست به اعتصاب زدند.

کارگران چندین شرکت خدمات حمل و نقل ریلی در لندن به همراه کارکنان مترو و اتوبوس‌های این شهر به دلیل کمبود دستمزد و شرایط کاری نامناسب دست به اعتصاب زده اند.

به گزارش اسپوتنیک، جدیدترین دور اعتصابات سیستم حمل و نقل انگلیس امروز، فردا و پس فردا توسط گروه‌های مختلف اتحادیه‌های کارگری صورت خواهد گرفت. در میانه اعتصاب‌ها، سفر‌ها با مشکل مواجه خواهد شد، زیرا خدمات ریلی و اتوبوس به میزان قابل توجهی کاهش خواهد یافت.

دبیر کل اتحادیه سراسری کارگران راه آهن، دریانوردی و حمل و نقل انگلیس می‌گوید هیچ بهبودی در پرداختی‌های کارکنان ایجاد نشده و پیشنهاد جدیدی هم ارائه نشده است. این مقام می‌گوید شبکه ریلی تهدید کرده اگر کارگران در اقدامات اعتصابی خود بازنگری نکنند با تعدیل‌های اجباری مواجه خواهند شد.

کارمندان راه‌ آهن انگلیس تابستان امسال دست به اعتراضات گسترده زده اند. گفته می‌شود این اعتراضات به خاطر آن است که میزان افزایش دستمزد‌ها با افزایش قیمت سوخت و مواد غذایی همخوانی ندارد. تورم در این کشور به بالاترین میزان در ۴۰ سال گذشته رسیده و همین امر تقاضای کارگران برای دستمزد‌های بهتر را افزایش داده است.

از سوی دیگر، در پی این اعتصابات، مسافران انگلیسی شاهد تابستانی پر از هرج‌ومرج بوده اند، زیرا پرواز‌های بسیاری لغو شده و تأخیر‌های طولانی در فرودگاه‌ها و بنادر صورت گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار