همزمان با هفته دولت

هزار و ۶۶ میلیارد تومان طرح در شهرستان بیرجند افتتاح می شود

امسال همزمان با هفته دولت، ۱۵۸ طرح عمرانی و زیرساختی در بخش‌های مختلف با اعتبار هزار و ۶۶ میلیارد تومان در شهرستان بیرجند افتتاح می شود.

فاضلی فر فرماندار شهرستان بیرجند در اولین نشست ستاد گرامیداشت هفته دولت شهرستان بیرجند گفت: امسال همزمان با هفته دولت ۱۵۸ طرح عمرانی و زیرساختی در بخش‌های مختلف با اعتبار هزار و ۶۶ میلیارد تومان در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد که از این تعداد ۲۳ طرح در مناطق شهری با اعتبار ۸۷۰ میلیارد تومان و ۱۳۵ طرح روستایی با اعتبار ۱۹۶ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

او از آغاز عملیات اجرایی پنج طرح در هفته دولت خبر داد و افزود: همچنین ۱۶ طرح شبکه برق با سرمایه‌گذاری ۳۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح می‌شود.

فاضلی فر بیان کرد: افتتاح خانه بهداشت حسین‌آباد بیرجند با زیربنای ۲۷۸ مترمربع و هزینه‌کرد ۱۳۲ میلیون تومان از دیگر طرح های هفته دولت در این شهرستان است که هزار و ۵۰۰ نفر از خدمات آن برخوردار می‌شوند.

فرماندار شهرستان بیرجند از گازرسانی به ۵۰ روستای مرکز استان خبر داد و اظهار کرد: این طرح ها با نصب ۹۵۴ انشعاب و هزینه‌کرد ۴۸ میلیارد تومان آماده افتتاح است.

او ادامه داد: همچنین عملیات اجرایی گازرسانی به چهار واحد تولیدی و صنعتی با پیش‌بینی اعتبار ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آغاز می‌شود.

فاضلی فر گفت: آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به منطقه ویژه اقتصادی بیرجند با اعتبار ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و عملیات گازرسانی به طرح نهضت ملی مسکن در بیرجند از دیگر برنامه‌های هفته دولت است.

فرماندار شهرستان بیرجند بیان کرد: همزمان با هفته دولت امسال، طرح های بخش کشاورزی و آبخیزداری از جمله افتتاح آبیاری کم‌فشار، احیا و مرمت قنوات و استخر ذخیره آب در دستور کار قرار دارد.

او افزود: هفته دولت امسال همزمان با یک سالگی دولت انقلابی و مردمی شده که به دنبال رفع مشکلات مردم و احیای آرمان‌ها و گفتمان انقلابی است.


بیشتر بخوانید


فاضلی‌فرد گفت: دولت سیزدهم در شرایطی که تهاجم گسترده رسانه‌ای غرب و فشار‌های اقتصادی بی‌سابقه را داریم، جایگاه مطالبه‌گری را در جایگاه پاسخگویی قرار داده و نشان می‌دهد همه دغدغه دولت و شخص رئیس جمهور رفع مشکلات مردم است.

فرماندار شهرستان بیرجند بیان کرد: هفته دولت فرصت خوبی است تا طبق فرمایش مقام معظم رهبری در اجرای جهاد تبیین خدمات دولت را برای مردم بازگو کنیم و مردم را محرم کار خود بدانیم.

او با تاکید بر اینکه مردم صاحب اختیار و مالک بیت‌المال هستند گفت: ما مسئولان خدمتگزار مردم هستیم و برای افزایش سرمایه اجتماعی باید به دنبال امیدآفرینی باشیم.

فاضلی فر افزود: مدیران در هفته دولت بدون واسطه با مردم ارتباط برقرار کنند و باید این پیام و امید را به مردم بدهیم که برای حل مشکلات، آمده‌ایم و به فکر نام و نان نیستیم.

فرماندار شهرستان بیرجند عنوان کرد: یکی از پایه‌های اساسی کار ما در هفته دولت، اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی است لذا باید مدیران فرصت بگذارند و از طریق رسانه‌ها، خدمات و فعالیت‌های دولت را تشریح کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار