کدام بازیکنان برای حضور در جام جهانی باید باشگاهشان را عوض کنند؟

برخی از بازیکنانی که در باشگاه هایشان وضعیت خوبی ندارند، برای حضور در جام جهانی به دنبال تغییر باشگاه هستند.

فصل جدید رقابت‌های فوتبال باشگاهی در جهان با توجه به زمان جام جهانی که در میانه این فصل است، تحث تاثیر این رقابت‌ها قرار گرفته است و بازار نقل و انتقالات را نیز در برگرفته است.

توماس توخل سرمربی چلسی در این رابطه گفته: بازیکنان در حال حاضر روی این جام جهانی بسیار تمرکز کرده اند، که چیز خوبی است، زیرا آن‌ها در فرم هستند و از خودشان مراقبت می‌کنند. آن‌ها روی جام جهانی تمرکز کرده‌اند و نه اینجا (روی باشگاه‌هایشان). من احساس می‌کنم بخشی از آن‌ها از حالا به ماه نوامبر (زمان برگزاری جام جهانی) فکر می‌کنند.

پس از او آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام هم اظهارات توخل را تایید کرد و گفت: "بسیاری از بازیکنان درخواست می‌کنند که به طور منظم بازی کنند و به آن‌ها زمان بیشتری برای بازی کردن داده شود. "

کمتر از ۱۰۰ روز تا آغاز جام جهانی در قطر باقی مانده است. تفاوت این تورنومنت با بازی‌های بین المللی قبل که در ژوئن یا ژوئیه برگزار می‌شد این است که بازیکنان در فصل نقل و انتقالات تابستانی از حالا به فکر حضور داشتن در لیست جام جهانی هستند و ممکن است باشگاه خود را هم برای زنده نگه داشتن شانس جام جهانی عوض کنند.

حدود دو هفته تا پایان فرصت نقل و انتقالاتی در اروپا باقی مانده و بازیکنانی که وضعیت خوبی در باشگاه هایشان ندارند، در حال سنجش این موضوع هستند که آیا صبور باشند و منتظر شانس خود باشند یا برای زنده نگه داشتن رویا‌های خود در جام جهانی به فکر باشگاهی دیگر باشند. سایت ESPN نگاهی انداخته به برخی از بازیکنانی که با معمای قطر روبرو هستند.

کریستین پولیسیچ (چلسی/ایالات متحده آمریکا)


مدتی است که علائم هشدار وجود دارد.  چلسی رحیم استرلینگ را به خدمت گرفت، آن‌ها در تلاش بودند تا رافینیا را هم جذب کنند که در رقابت با بارسونا موفق به این کار نشدند و همچنان در تلاش است تا حداقل دو بازیکن هجومی دیگر را جذب کند که دو پیشنهاد برای آنتونی گوردون از اورتون رد شده و مذاکرات بر سر پیر امریک اوبامیانگ از بارسلونا ادامه دارد.

چلسی در نقل و انتقالات این فصل، روملو لوکامو و تیمو ورنر دو مهاجم اصلی تیمش را به تیم‌های دیگر واگذار کرد تا در هفته‌های ابتدایی شانس به بازی پولیشیچ برسد، اما فقط از روی نیمکت. او در مجموع ۳۰ دقیقه بازی کرد.

 همچنین دو سال از قرارداد پولیشیچ  با چلسی باقی مانده است، اما پیشنهاد یک تیم بزرگ برای جذب او هم برای آبی‌ها و هم برای بازیکن می‌تواند جذاب باشد. بنابراین، درخواست قرضی منچستریونایتد برای پولیشیچ می‌تواند در شرایط او تغییر ایجاد کند. باید دید که آیا چلسی مایل است به او اجازه دهد تا به یک رقیب داخلی بپیوندد یا خیر. البته تیم ملی آمریکا آنقدر از لحاظ بازیکنی غنی نیست که روی نام پولیشیچ به بهانه نیمکت نشینی در چلسی خط بزند، اما خود بازیکن برای ماندن در شرایط ایده آل برای جام جهانی، نیاز دارد بیشتر بازی کند.

کدام بازیکنان برای حضور در جام جهانی باید باشگاهشان را عوض کنند؟

ادن هازارد (رئال مادرید /بلژیک)


سه سال حضور هازارد در رئال مادرید یک فاجعه بود (با ۲۸ بازی در لیگ، ۴ گل و مصدومیت‌های زیاد)، اما نشانه‌هایی وجود دارد که شانس او ​​ممکن است درست در زمان مناسب برای جام جهانی تغییر کرده باشد. جراحی در ماه مارس برای برداشتن یک صفحه فلزی که پس از شکستگی مچ پا در پای او قرار داده شده بود، باعث شد برای اولین بار پس از سال ها، این مرد ۳۱ ساله دون درد فوتبال بازی کند.

با این حال روبرتو مارتینز سرمربی تیم ملی بلژیک همیشه به هازارد اعتماد داشته. کارلو آنچلوتی سرمربی رئال هم قصد دارد امسال بیشتر از هازارد استفاده کند. وینیسیوس جونیور پست وینگر چپ یعنی پست مورد علاقه هازارد را اشغال کرده، اما آنچلوتی در نقش "شماره ۹ کاذب" به عنوان پشتیبان کریم بنزما می‌تواند از او استفاده کند.

آنچلوتی پس از اینکه هازارد کمک کرد شکست ۱-۰ به برد ۲-۱ در بازی افتتاحیه لالیگا را تبدیل کند، او را تحسین کرد. هازارد از زمان آمدن به مادرید کاملا نامید شده و اگر این باشگاه را ترک نکند، باید با همین چند دقیقه بازی کردن در هر بازی، خودش را برای جام جهانی آماده کند.

کدام بازیکنان برای حضور در جام جهانی باید باشگاهشان را عوض کنند؟

مارکوس راشفورد (منچستریونایتد /انگلیس)

مشکل رشفورد این نیست که زیاد بازی نمی‌کند، مشکل او فرم خودش و تیمش است. او فصل گذشته ۳۲ بازی انجام داد، اما قبل از بازی‌های بین المللی مارس توسط سرمربی انگلیس کنار گذاشته شد، زیرا فرم ایده آلی نداشت. پنج ماه گذشته و موضوع همچنان به همین شکل است.  این بازیکن ۲۴ ساله باپیشنهاد پاری سن ژرمن روبرو شده است، اما منچستریونایتد علاقه‌ای به فروشش ندارد.

با این شرایط تنها را رشفورد این است که آنقدر در ترکیب منچستریونایتد خوب کار کند تا فرم بد تیمش نادیده گرفته شود و ساوتگیت او را به تیم ملی برای جام جهانی دعوت کند.

کدام بازیکنان برای حضور در جام جهانی باید باشگاهشان را عوض کنند؟

سرخیو رگیلون (تاتنهام/اسپانیا)

وقتی کونته بازیکنی را نمی‌خواهد، معمولاً شانسی برایش باقی نمی‌ماند.. رگیلون که در دو فصل ۶۷ بازی برای تاتنهام انجام داده است، از تور پیش فصل این باشگاه در کره جنوبی کنار گذاشته شد و تا اینجای فصل در هیچ یک از تیم‌های لیگ برتر قرار نگرفت.  مدافعان کناری کونته برای سیستم ۳-۴-۳ او ضروری هستند و او در سمت چپ،  رایان سسنیون و ایوان پریشیچ را به رگیلون ترجیح می‌دهد.

رگلیون برای حضور در قطر چاره‌ای جز تغییر باشگاه ندارد.

کدام بازیکنان برای حضور در جام جهانی باید باشگاهشان را عوض کنند؟

تانگوی اندومبله (تاتنهام/فرانسه)

اندومبله هم در لیست سیاه آنتنیو کونته قرار دارد و از آن زمان آمدن کونته به این تیم او و به صورت قرضی به لیون فرستاده شد. او دوباره برگشته است و به نیمکت تاتنهام گره خورده است. مدیران این باشگاه و خودش به دنبال یک باشگاه هستند تا از این وضعیت خلاص شوند. این بازیکن ۲۵ ساله مطمئناً تا زمانی که کونته در راس کار است آینده‌ای در اسپرز نخواهد داشت، اما مشکلی که در مورد جدایی احتمالی او وجود دارد، عزم تاتنهام برای بازگرداندن مقداری از ۵۳ میلیون پوندی است که سه سال پیش به لیون برای جذب او پرداختند. ناپولی جدی‌ترین مشتری اندومبله است و این بازیکن فرانسوی می‌تواند با درخشش در سری آ به قطر برسد.

کدام بازیکنان برای حضور در جام جهانی باید باشگاهشان را عوض کنند؟


 
مارکوس آلونسو (چلسی - اسپانیا)
آلونسو ماه هاست که می‌خواهد به بارسلونا برود.  مسائل مالی جاری باشگاه کاتالانی، به علاوه مشاجره با چلسی بر سر مبلغ نقل و انتقالات، از عوامل اصلی بوده که هنوز این اتفاق نیفتاده. اما این مدافع چپ نیز برای حضور در بارسا فشار می‌آورد، زیرا تنها در این صورت شانسی برای حضور در لیست تیم ملی اسپانیا برای جام جهانی خواهد داشت.  لوئیس انریکه، سرمربی اسپانیا، نوامبر گذشته آلونسو را از ترکیب خود کنار گذاشت و اظهار داشت: باید اعتراف کنم در مورد او بی انصافی کردم.   مارکوس آلونسو،   به خاطر کاری که در بازی‌های قبلی انجام داده بود، شایسته بود دعوت شود.

آلونسو هم برای سفر به قطر باید از لندن برود.

کدام بازیکنان برای حضور در جام جهانی باید باشگاهشان را عوض کنند؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار