نین‌جو تسو کاران زنجانی مقام سوم کشوری را از آن خود کردند

نماینده سبک نین‌جوتسو بانوان در استان زنجان گفت: نین جو تسو کاران زنجانی با ۱۷ مدال طلا به مقام سوم کشوری دست یافتند.

بیات منفرد به سی و سومین دوره از مسابقات نین‌جوتسو (نینجا) قهرمانی کشور که مرداد ماه امسال به میزبانی استان اصفهان برگزار شد، اشاره کرد و گفت: از بین ۲۳ استان و  هزار و ۱۰۰ شرکت کننده، زنجان در جایگاه سوم کشوری ایستاد.

نماینده سبک نین‌جوتسو بانوان در استان زنجان با بیان اینکه این دوره از مسابقات در ۷ رده سنی از خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در ۱۰ استایل مختلف برگزار شد، افزود: این ۱۰ استایل به صورت تیمی و انفرادی از جمله استایل انعطافی بلند، انعطافی کوتاه، ثابت بلند، ثابت کوتاه، یاساکو، تای جوتسو، فوکیا، شوری کن، کاتا انفرادی، کاتا تیمی و اختصاصی که شرکت کنندگان باهم به رقابت پرداختند.

او با بیان اینکه این سی و سومین دوره از مسابقات قهرمانی کشوری بود که در اصفهان برگزار شد، گفت: بانوان نین‌جو‌تسو کار  زنجانی در این دوره از مسابقات توانستند ۱۷ مدال طلا، ۱۷ مدال نقره و ۱۶ مدال برنز را برای استان به ارمغان بیاورند.

بیات منفرد بااشاره به اینکه زنجان از سال ۱۳۹۴ درمسابقات قهرمان کشوری رشته نین جو‌تسو حضور داشته و هر دوره مقام دوم و یا سوم کاپ قهرمانی کشور را کسب کرده است، ادامه داد: در این دوره از مسابقات استان البرز مقام اول، استان اصفهان دوم و همین طور استان زنجان در ایستگاه سوم ایستاد.

او ضمن ابراز خرسندی از اینکه نین‌جو‌تسو کاران زنجانی از بین هزار و ۱۰۰ شرکت کننده توانستند در جایگاه سوم بایستند، گفت: استان زنجان در مجموع ۵۰ مدال در این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.