سفر رییس جمهور به آذربایجان‌غربی گام بلندی برای توسعه استان است

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی با اشاره به اثرات مثبت سفر رییس جمهور به این استان، گفت: این سفر گام بلندی برای توسعه استان بوده است.

حسین سپهری اظهار کرد: مصوبات سفر دولت مردمی و انقلابی به استان آذربایجان غربی به رفع نابرابری‌های منطقه‌ای کمک خواهد کرد و نقشه راهی برای توسعه منطقه و عدالت محوری است.

وی با اشاره به تصویب ۱۵۷ مصوبه در حوزه عمرانی، اقتصادی و سرمایه گذاری این استان از سوی دولت مردمی افزود: این مصوبات یک مزیت و پتانسیل برای پیشرفت و ارتقای شاخص های توسعه استان است و باعث احیای ظرفیت‌های منطقه‌ای خواهد شد.

سپهری پیامد مصوبات سفرهای استانی رییس جمهور و هیات دولت را در واقع موتور محرکه‌ای برای انجام بسیاری از کارهای بر زمین مانده در حوزه عمرانی دانست و اضافه کرد: این اقدام موجب ثبات اقتصادی و اشتعال پایدار در حوزه اقتصادی استان می‌شود.

وی نکته مثبت و تاثیرگذار سفر استانی رییس جمهور به این استان را ایجاد امید و نشاط بین مردم و بازسازی اعتماد عمومی از طریق دیدارهای چهره به چهره و بازدید از طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و خدماتی با نگاه بین مردم و با مردم بودن برای رفع مشکلات استان دانست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.