رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری میامی :

پنج طرح منابع طبیعی و آبخیزداری میامی هفته دولت افتتاح می‌شود

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری میامی گفت: پنج طرح عمرانی منابع طبیعی در حوزه آبخیزداری و بیابان‌زدایی با اعتباری بالغ بر ۴۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال هفته دولت در میامی بهره‌برداری می‌شود.

صادقی گفت: پنج طرح در حوزه بیابان زدایی و آبخیزداری در راستای اهداف سازمان منابع طبیعی از محل اعتبارات سال ۱۴۰۰ بهره‌برداری می‌شود.

وی از اجرای طرح نهالکاری با هدف حفظ خاک، افزایش پوشش گیاهی و مقابله با پدیده گرد و غبار خبر داد و ابراز داشت: طرح نهال کاری در سطح ۱۸۷ هکتار از گونه‌های تاغ و آتریپلکس و قره‌داغ با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در منطقه استربند به بهره‌برداری می‌رسد.

صادقی اظهار داشت: در راستای مدیریت حوزه آبخیز و نیل به اهداف آبخیزداری مانند کنترل سیل، تقویت آب‌های زیرزمینی، افزایش پوشش گیاهی نیز یک طرح شامل بند سنگ و ملات با حجم ۶۳۰ متر مکعب و سه طرح بند خاکی با حجم ۲۵ هزار متر مکعب در حوزه آبخیز ابراهیم آباد، ارمیان، دشت دانیال، باغچه و سوداغلن با اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اجرایی می‌شود.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری میامی ادامه داد: اجرای این طرح‌ها موجب اشتغال نیروی انسانی به مدت بیش از ۹۸۰ روز در شهرستان شد.

مساحت اراضی ملی شهرستان میامی ۸۳۰ هزار هکتار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار