رئیس کل دادگستری هرمزگان:

۱۷۰۰ کانتینر کالای متروکه ترخیص شد

رئیس کل دادگستری هرمزگان از ترخیص ۱۷۰۰ کانتینر کالای متروکه موجود در انبار‌های اموال تملیکی استان خبر داد.

مجتبی قهرمانی در بازدید از اداره کل اموال تملیکی استان گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۷۰۰ کانتینر کالای متروکه موجود در انبار‌های اموال تملیکی استان به ارزش بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال ترخیص شده که ۸ برابرِ مدت مشابه سال گذشته است.

قهرمانی کانتینر‌های ترخیص شده را شامل تجهیزات صنعتی، مواد اولیه، ماشین آلات و انواع کالا‌های مصرفی عنوان کرد و گفت: این اقلام پس از تحویل به صاحبان کالا، روانه بازار شده اند که در نتیجه آن، میزان قابل توجهی از نیاز کشور به این کالا‌ها تامین می‌شود.

قهرمانی با حضور در بخش‌های مختلف اداره کل اموال تملیکی استان ضمن بررسی عملکرد این سازمان، در خصوص تعیین تکلیف فوری کالا‌های موجود و ساماندهی و به روز رسانی پرونده‌های مربوط به این اقلام، دستورات لازم را صادر کرد.

همچنین در جلسه‌ای با حضور رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، دادستان بندرعباس، مدیر و کارکنان اموال تملیکی استان، مدیران بنادر و دریانوردی و مسئولان چند شرکت بزرگ کانتینری، مهمترین مسائل مرتبط با حوزه اموال تملیکی از جمله معدوم سازی ۳۲۰ کانتینر کالای فاسد شدنی و ترخیص خودرو‌های وارداتی یک شرکت مورد بررسی قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.