زمان و نحوه ثبت نام غیر حضوری پذیرفته شدگان دوره دکتری پیام نور

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت: زمان و نحوه ثبت نام غیر حضوری پذیرفته شدگان دوره دکتری تخصصی نیمه متمرکز دانشگاه پیام نور اعلام شد.

 محسن حیدری با عنوان این که ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان برای نیمسال اول ۱۴۰۱_۱۴۰۱ و به صورت غیر‌ حضوری انجام می‌شود، افزود: پذیرفته‌شدگان لازم است با مراجعه به نشانی https://reg.pnu.ac.ir از نحوه نام‌نویسی آگاهی یابند.

وی اظهار کرد: پذیرفته شدگان پس از ورود به سایت در مهلت اعلام شده و با مطالعه صفحه ورودی می‌توانند با استفاده از شناسه کاربری و گذرواژه (در صفحه اول سایت ذکر شده در زمان ثبت نام اعلام می‌ شود) وارد سامانه آموزشی گلستان شوند.

محسن حیدری با اشاره به مدارک لازم برای ثبت نام غیر حضوری گفت: پذیرفته شدگان لازم است اسکن مدارک شامل تصویر صفحه اول و توضیحات شناسنامه ،تصویر کارت ملی (پشت و رو)، عکس با زمینه روشن، مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه (ویژه آقایان)، تصویر مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد،گواهی از مراجع ذی‌ربط مربوط به استفاده کنندگان از سهمیه و موافقت نامه رسمی مبنی بر بلامانع بودن تحصیل در دوره حضوری دکتری برای کارکنان سازمان‌های دولتی و عمومی را در قالب JPG یا JPEG و با حجم هر عکس حداکثر ۲۵۰ کیلوبایت تهیه و در هنگام ثبت نام غیر حضوری بارگذاری کنند.

وی با عنوان این که تاریخ مراجعه حضوری پس از ثبت نام دانشجو در سیستم گلستان اعلام می شود، یادآور شد: کلیه دانشجویان باید پس از ثبت نام اولیه و بارگذاری مدارک مورد نیاز با در دست داشتن تمامی مدارک، جهت تشکیل پرونده در زمان تعیین شده به محل قبولی مراجعه کنند.

حیدری زمان انتخاب واحد دانشجویان را از دوم تا ششم شهریور امسال اعلام کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار