اجرای طرح حامیم در دانشگاه بیرجند

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بیرجند از اجرای طرح حامیم در این دانشگاه خبر داد.

حجت الاسلام جعفری در نشست خبری گفت: طرح حامیم به منظور توانمندسازی دانشجویان فرهنگی و سیاسی استان از پنجم شهریور امسال به مدت یک هفته در دانشگاه بیرجند اجرا می‌شود.

او افزود: مراسم افتتاحیه این طرح پنجم شهریور با حضور استاندار و نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در تالار ولایت دانشگاه برگزار می‌شود.

حجت الاسلام جعفری گفت: طرح حامیم با توجه به حضوری شدن کلاس‌ها و برگشت دانشجویان به دانشگاه‌ها پس از دو سال شیوع کرونا در زمینه لبیک به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر فرصت دادن به جوانان برگزار می‌شود زیرا در دو سال اخیر هر چند آموزش‌ها به صورت غیرحضوری و مجازی برگزار می‌شد، اما نمی‌توانست تأمین کننده شناخت جوانان از محیط باشد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بیرجند بیان کرد: مخاطبان این طرح دانشجویان انقلابی، کنش‌گران و فعالان سیاسی، فرهنگی و مذهبی دانشگاه‌های سراسر استان هستند.

او ظرفیت این طرح را ۲۵۰ نفر پیش‌بینی کرد و گفت: طرح حامیم و توانمندسازی برای نخستین بار در دانشگاه‌های کشور برگزار می‌شود که اکنون در برخی استان‌ها آغاز شده و همزمان با دانشگاه بیرجند، در ۱۱ استان دیگر نیز آغاز خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار