موافقت وزارت صمت با افزایش واردات میوه‌های گرمسیری توسط مرزنشینان

نماینده مردم خاش، میرجاوه، بخش‌های نصرت آباد و کورین در مجلس شورای اسلامی از موافقت وزارت صنعت، معدن و تجارت با افزایش واردات میوه‌های گرمسیری توسط مرزنشینان خبر داد.

 اسماعیل حسین زهی، در بازدید از مرز میرجاوه گفت: پیرامون درخواست صورت گرفته برای ایجاد اشتغال در مناطق مرزنشین، وزارت صنعت، معدن و تجارت با افزایش سقف واردات میوه‌های گرمسیری توسط مرزنشینان موافقت کرد.

نماینده مردم خاش، میر جاوه، بخش‌های نصرت آباد و کورین در ادامه به موضوع آرد و توزیع آن در استان نیز اشاره کرد و گفت: با تلاش‌های انجام شده وزارت جهادکشاورزی با افزایش سقف سهمیه آرد استان سیستان و بلوچستان موافقت کرد.

وی افزود: همچنین با تلاش‌های انجام شده وزارت جهاد کشاورزی با افزایش ۱۰۰۰ تن آرد یارانه‌ای فوق العاده برای رفاه مردم شریف استان موافقت شد و این مقدار به سقف سهمیه آرد برای توزیع بین شهرستان‌ها اضافه می‌شود.

نماینده مردم خاش عنوان کرد: به دنبال بارش‌های شدید در روز‌های اخیر، برخی از مسئولان استانی در حوزه انتخابیه حضور پیدا کردند تا برآورد‌هایی از میزان خسارات داشته باشند و پس از آن نیز اقداماتی را در جهت رفع مشکل آسیب دیدگان سیل انجام دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار