همزمان با هفته دولت

افتتاح سومین کتابخانه سیار روستایی کانون پرورش فکری در شهرستان بیرجند

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی از افتتاح سومین کتابخانه سیار روستایی کانون در شهرستان بیرجند همزمان با هفته دولت خبر داد.

حمیدی گفت: بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی هنری و ادبی با محوریت بزرگ‌داشت هفته دولت، معرفی شهدای شاخص هفته دولت، معرفی خدمات و دستاورد‌های دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سطح مراکز کانون ویژه‌ی کودکان ونوجوان برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه همزمان با هفته دولت سومین کتابخانه سیار روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان افتتاح می‌شود افزود: این کتابخانه با مناسب سازی خودرو مینی بوس و با اعتبار ۱ میلیارد تومان در جهت عدالت فرهنگی و اجتماعی به بهره برداری می‌رسد.

حمیدی عنوان کرد: به کودکان و نوجوانان ۲۰ روستای شهرستان بیرجند به وسیله این کتابخانه سیار خدمات رسانی می‌شود.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی رونمایی از سرود سردار دل ها، کاری از انجمن سرود کانون پرورش فکری استان را از دیگر برنامه‌های کانون در این هفته دولت اعلام کرد و ادامه داد: این سرود با محتوای سردار رشید ایران، شهید سلیمانی برای اولین بار همزمان با افتتاح کتاب‌خانه سیار روستایی که به نام همین شهید نام گذاری شده است اجرا می‌شود.

او در پایان گفت: اعزام کاروان پیک امید کانون به مناطق کم برخوردار استان، برگزاری ایستگاه‌های هنری و فرهنگی در حاشیه نماز جمعه مرکز استان و تعدادی از شهرستان‌ها، دیدار با خانواده معظم شهدا، تکریم و بزرگ‌داشت همکاران بازنشسته کانون، دیدار مسئولین مراکز و اعضای موفق کانون با فرمانداران، ائمه جمعه و ارائه گزارشی از دستاورد‌های کانون، معرفی شخصیت شهدای هفته دولت به ویژه شهدای شهید والا مقام شهید رجایی و شهید باهنر، برپایی ایستگاه‌های فرهنگی کتاب محور از جمله یار مهربان، سفرکتاب، برپایی ایستگاه‌های هنری از جمله، نقاشی، کاردستی، اوریگامی بر پایی ایستگاه‌های ادبی از جمله، نوشتن خلاق و قطعه ادبی بخشی از برنامه‌های کانون درهفته دولت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار