فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اردل معرفی شد

آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردل در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردل با حضور سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری در سالن مهرگان برگزار شد.

در این مراسم با تکریم از سرهنگ پاسدار سید محمود موسوی، سرهنگ دوم پاسدار سیدعقیل موسوی به‌عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه شهرستان اردل معرفی شد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) با اشاره به نقش سپاه در جامعه اظهار داشت: فلسفه وجودی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دفاع از ارزش‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی است.

سردار اکبری افزود: این نهاد انقلابی در دوران هشت سال دفاع مقدس با نثار شهیدانی از بدنه خود، عملا ثابت کرد که برای ایجاد امنیت و حراست از انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن گام برمی‌دارد.

وی با تاکید بر ضرورت موجودیت و نقش سپاه برای کشور و نظام اسلامی، تصریح کرد: به برکت وجود سپاه پاسداران، از گردنه‌های دشوار عبور کردیم.

سردار اکبری اضافه کرد: درحالی‌که رسالت اصلی سپاه دفاع از ارزش‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی است، شاهد توسعه فعالیت‌های آن در همه بخش‌های کشور در زمینه محرومیت‌زدایی، علمی وفناوری، خدمت‌رسانی به اقشار مختلف مردم در وقایع مختلف از سیل و زلزله و آتش‌سوزی تا شیوع ویروس منحوس کرونا و... هستیم.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) افزود: سپاه همواره سعی کرده که به توسعه و پیشرفت کشور کمک کند و در همه عرصه‌های توسعه و سازندگی کشور حاضر بوده است و همگان از نعمت وجودی آن بهره‌مند شده‌اند.


بیشتر بخوانید


وی سپاه و بسیج را کمک‌کننده و پشتیبان دولت‌های مختلف از بدو پیروزی انقلاب اسلامی دانست و گفت: هرجایی باری بر زمین مانده و دولتمردان درخواست کمک کرده‌اند، سپاه و بسیج با همه توان در میدان حاضر بوده‌اند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهد عباسی
۱۱:۳۵ ۰۵ آذر ۱۴۰۱
سلام
آخرین اخبار