پوریا در فدراسیون بدمینتون ابقا شد

مجمع فوق‌العاده فدراسیون بدمینتون محمدرضا پوریا را به عنوان رئیس این فدراسیون تا انتخابات کمیته ملی المپیک انتخاب کردند.

 مجمع فوق‌العاده فدراسیون بدمینتون امروز به صورت وبینار و حضوری به ریاست محمد پولادگر معاون قهرمانی وزارت ورزش و کیکاوس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

در این مجمع اعضا رای دادند تا محمدرضا پوریا به عنوان رئیس فدراسیون به فعالیتش ادامه دهد و قرار شد بعد از انتخابات کمیته او به عنوان سرپرست انتخاب شود.

حدود یک ماه از زمان پایان دوره ریاست پوریا در فدراسیون بدمینتون گذشته است. پوریا سوم مرداد ۱۳۹۷ در مجمع انتخاباتی با کسب اکثریت آرا برای سومین دوره پیاپی به عنوان رییس فدراسیون بدمینتون انتخاب شده بود.در پایان مهلت ثبت نام از نامزد‌های این فدراسیون ۵ داوطلب نام نویسی کرده‌اند که گفته می‌شود یکی از این آن‌ها تایید صلاحیت نشده است. محمدرضا پوریا، محمد فرجی، علی موذن و شهرام آهنجان چهار نامزد دیگر هستند که برای کسب کرسی ریاست ثبت نام کرده‌اند.

محمد پولادگر در این مجمع گفت: ما به این فدراسیون در مسابقات امید داریم و نمی‌خواهیم وقفه‌ای در فعالیت این فدراسیون به وجود آید. چون مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک را هم در پیش داریم این مجمع را فوق‌العاده برگزار کردیم. پیشنهاد ما برای اعضای مجمع این است که پوریا به عنوان رییس فدراسیون به کار خود ادامه دهد. اعضای مجمع می‌توانند این تصمیم را بگیرند و بعد از انتخابات پوریا به عنوان سرپرست انتخاب می‌شود و تا زمان انتخابات فدراسیون بدمینتون به کار خود ادامه دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
داریوش فروغی
۱۷:۰۱ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
ازانتخاب مجدد دکتر پوریا خوشحال شدم
آخرین اخبار