استاندار کرمانشاه:

مرز خسروی امن‌ترین مرز برای تردد زوار اربعین حسینی است

استاندار کرمانشاه مرز خسروی را امن‌ترین مرز برای تردد زوار اربعین حسینی دانست.

بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه در مراسم افتتاحیه نوزدهمین اجلاس تجلیل از پیرغلامان و خادمین امام حسین (ع) ضمن تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع) اظهار داشت: کرمانشاه دروازه کربلا و به تعبیر رهمبر معظم انقلاب سینه ستبر و چهره زیباست.

وی با ابراز خرسندی از حضور پیرغلامان حسینی در کرمانشاه افزود: افتخار ذاکرین اهل بیت (ع) علاوه بر اجر آن، وجود مسئولیت سنگینی همچون آسیب شناسی و دشمن شناسی است.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه شمر امروز دشمنان و استکبار جهانی است تصریح کرد: حرمله امروز داعش است که مسلمین را قتل عام می‌کنند.
امیری مقدم با بیان اینکه اکنون تاریخ درحال تکرار است گفت: برخی در اوایل انقلاب در صف اول انقلاب بودند، اما امروز در مقابل، ولی فقیه ایستاده اند، لذا مداحان باید مردم را با عاشورای زمان آشنا کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان از یک سو مسلمانان را قتل عام می‌کنند و ازسوی دیگر در فضای مجازی حقایق را وارونه جلوه می‌دهند خاطرنشان کرد: اکنون جنگ از سه جبهه در جریان است لذا مداحان باید طوری خود را مجهز کنند که اشعار آنان نیاز سه محور را تحقق بخشد.

مقام ارشد دولت در کرمانشاه با بیان اینکه شهید سلیمانی گفتند امروز جمهوری اسلامی حرم است و دفاع از این حرم از واجبات است گفت: با تهاجم فرهنگی دشمنان باید مقابله کرد، جهاد تببین از مطالبات رهبر معظم انقلاب و واجب عینی است که مداحان باید فرهنگ عاشورا را منتقل کنند.

امیری مقدم با بیان اینکه خون امام حسین (ع) اسلام را بیمه و حضرت زینب (س) با خطبه هایش کربلا را تبیین کرد افزود: ایشان رسالت خود را با خطبه‌های حیدری بیان کرد و کاخ یزید را به آتش کشید.

وی ادامه داد: پس از تحویل گرفتن پرچم نوزدهمین اجلاس تجلیل از پیرغلامان حسینی (ع)، از همان زمان تلاش‌های لازم برای برگزاری اجلاسیه آغاز شد.

استاندار کرمانشاه با اشاره به همت و تلاش‌های مسئولین استانی گفت: الحمدالله توانستیم امروز نوزدهمین اجلاس را برگزار کنیم و از این اتفاق خرسندیم.

امیری مقدم با بیان اینکه کرمانشاه دروازه ورود به کربلاست خاطرنشان کرد: یکی از خواسته‌های بنده از امام رضا (ع) بازگشایی مرز خسروی بود که محقق شد و ملت عزیز ما می‌توانند از آن عبور کنند.

وی در پایان با اشاره به راحتی تردد از مرز خسروی و جود امکانات خوب برای اربعین حسینی تاکید کرد: این مرز یکی از امن‌ترین مسیرهاست و بنام مسیر ولایت معروف است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.