تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز در آباده

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آباده از اجرای احکام قضایی به منظور تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز و آزادسازی اراضی بخش کشاورزی و باغ‌ها در سطح شهرستان خبر داد.

مهدی امینی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آباده اظهار کرد: ۸ فقره ساخت و ساز غیر مجاز که قبلا مراحل اخطار و تشکیل پرونده قضایی را طی کرده بودند، تخریب شد.

او تصریح کرد: این تخریب‌ها در چهارچوب اجرای احکام قطعی دادگاه و با دستور دادستان در اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها، با حضور نماینده دادستان، نیروی انتظامی و کارشناسان اداره امور اراضی شهرستان انجام شد.

امینی با تاکید بر حفاظت از اراضی کشاورزی و باغ‌ها اضافه کرد: واحد گشت اداره امور اراضی این مدیریت به طور مستمر تغییر کاربری‌های غیر مجاز را رصد و گزارش می‌کنند و سامانه تلفنی ۱۳۱ آماده دریافت گزارشات مردمی با موضوع تغییرکاربری است.

حسین محمدی کارشناس حقوقی امور اراضی آباده نیز با بیان اینکه صیانت از اراضی کشاورزی و باغ‌ها از مهم‌ترین دغدغه‌های امور اراضی و جهاد کشاورزی است، گفت: شایسته است مردم قبل هر گونه خرید زمین زراعی و باغ و قبل از رد و بدل ثمن معامله با مراجعه به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان با کارشناسان امور اراضی مشورت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکیر
۱۴:۱۵ ۰۲ شهريور ۱۴۰۱
سلام و درود خدمت مهندس محمدی عزیز و گرامی واقعا قاطعانه برخورد می‌کنه و شجاعانه
آخرین اخبار