جاویدی:

شفاف‌سازی، تعامل شهروندان را در پی دارد

جمعی از یاوران شورای محلات شیراز در بازدید از پروژه‌های بزرگراه شهید سلیمانی و دوربرگردان غیرهمسطح نیایش در قالب تور آگاه‌سازی شهروندان با آخرین اقدامات صورت گرفته در این پروژه‌های عمرانی آشنا شدند.

رضا جاویدی گفت: تور‌های شهروندی شهرداری شیراز به منظور آشنایی شهروندان با خدمات مختلف شهرداری از قبیل پروژه‌های عمرانی و دیگر موضوعات شهری آغاز به کار کرده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز گفت: جمعی از یاوران شورای محلات شیراز براساس هماهنگی با دبیرخانه یاوران شورا از پروژه‌های بزرگراه شهید سلیمانی و دوربرگردان غیرهمسطح نیایش در قالب تور آگاه‌سازی شهروندان بازدید کردند.

او گفت: ارتباط بین شمال، شرق، جنوب و غرب شیراز مهمترین هدف بزرگراه سپهبد شهید قاسم سلیمانی است و پروژه دوربرگردان غیرهمسطح نیایش نیز گره‌های ترافیکی بولوار شهید چمران را رفع می‌کند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز گفت: یاوران شورای محلات همچنین از اجرای تونل در مسیر پروژه شهید سلیمانی بازدید کردند.

او گفت: اجرای تونل‌های شهید دادالله شیبانی و شهیدان خادم صادق در مسیر پروژه شهید سپهبد سلیمانی منجر به کاهش هزینه تملک املاک، صیانت از باغ‌های در مسیر و اطراف پروژه، حفظ محیط زیست، حفظ جاده دسترسی به باغ‌ها و همچنین سرعت در اجرای پروژه خواهد شد.

جاویدی در ادامه این تور شهروندی گفت: شهرداری شیراز با هدف شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی پروژه‌های عمرانی، اقدام به برگزاری این تور‌های آگاه‌سازی شهروندان کرده است و این تور باعث تعامل بهینه شهرداری شیراز و شهروندان این کلان‌شهر خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.