وجود ۷۰۰ طرح نیمه تمام در چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختیاری، تعداد طرح‌های نیمه‌تمام در این استان را ۷۰۰ مورد اعلام کرد.

غلامعلی حیدری با بیان اینکه تمرکز دولت سیزدهم بر محرومیت‌زدایی و ایجاد عدالت در کشور است، گفت: مصداق آن سفر‌های استانی دولت است که در پرتو آن مشکلات از نزدیک رصد و برای رفع آن راهگشایی می‌شود.

او افزود: دولت سیزدهم در طول یک سال گذشته به توفیق‌های قابل توجهی دست پیدا کرد و در حوزه سیاست داخلی می‌توان به اقدامات دولت در حوزه سلامت اشاره کرد چراکه با گسترش واکسیناسیون آسیب‌های حوزه کرونا به حداقل رسید.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در حوزه تجارت خارجی نیز با عضویت در سازمان‌هایی گام‌های خوبی در تقویت روابط خارجی کشور برداشته شده و با وجود تحریم‌های ظالمانه دشمن اقدامات جهادی قابل توجهی انجام شده است.


بیشتر بخوانید


حیدری، تعداد طرح‌های نیمه‌تمام استان را ۷۰۰ مورد اعلام کرد و اظهار داشت: برخی از این طرح‌ها پیشران هستند نظیر راه‌آهن که با توجه به اهتمامی که برای بهره‌برداری از این طرح به کار گرفته شده پیش‌بینی می‌شود ظرف دو سال آینده افتتاح شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در سفر رئیس‌جمهور به استان پرداخت ۹ هزار میلیارد تومان تسهیلات مصوب شده است که با پرداخت این تسهیلات می‌توان بسیاری از مشکلات جوانان به ویژه در حوزه مسکن، اشتغال و ازدواج را برطرف کرد.

او با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: این شهیدان والامقام الگویی برای دولتمردان هستند و اگر بخواهیم مدیرانی در طراز انقلاب اسلامی نام ببریم باید از شهیدان رجایی و باهنر یاد کنیم.

حیدری افزود: صداقت، مدیریت انقلابی، خدمت بی‌منت و جهادی، درستکاری و راستگویی از ویژگی‌های شهیدان دولت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار