گل محمدی: کسب ۳ امتیاز بازی با آلومینیوم برای ما حیاتی است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هدفمان کسب برد برابر تیم آلومینیوم است، تا امتیازات از دست رفته را جبران کنیم.

یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری قبل از دیدار مقابل آلومینیوم اراک گفت:  اتفاقات زیادی در چند ماه اخیر افتاد که باعث محرومیت من شد و احساس دوری از هواداران می‌کردم، اما خدا را شکر با رفع محرومیت می‌توانم در خدمت هواداران باشم.

سرمربی پرسپولیس گفت:  سه امتیاز بازی با آلومینیوم  برای ما خیلی مهم و حیاتی است.نباید در شروع لیگ امتیازات را از دست بدهیم چرا که در این صورت کار برای قهرمانی سخت می‌شود. تیم و مجموعه خوبی داریم و همه تلاش مان این است که روز‌های خوبی را برای هواداران رقم بزنیم. تغییرات زیادی نسبت به سال گذشته داشتیم و برای هماهنگی احتیاج به بازی‌های بیشتری داریم، اما خودم واقعاً به این تیم امید زیادی دارم. بازیکنانی که جذب شدند، به خاطر پرسپولیس آمدند و این جای خوشحالی دارد. بازیکنان قدیمی هم همه عاشق این تیم هستند. بازیکنان با شخصیت و خوبی داریم.

حداقل موقعیت به حریف نشانه خوبی برای قهرمانی است 

او  ادامه داد: بازی با آلومینیوم سومین بازی ما محسوب می‌شود. متأسفانه در ۲ بازی قبلی نتوانستیم بردی را کسب کنیم و امتیازات مهمی از دست دادیم. از دست دادن امتیازات در شروع لیگ  کار ما را سخت می‌کند. با این حال نکات مثبتی هم این ۲ بازی داشت که یکی از آن‌ها بسته نگه داشتن دروازه‌مان بود. یک امتیاز مثبت برای ما است و اینکه حداقل موقعیت را به حریف دادیم  نشانه خوبی برای کسب  قهرمان  است.

گل‌محمدی تصریح کرد: اخذ سه امتیاز هدف اصلی تیم ما محسوب می‌شود. با تیمی بازی داریم که همیشه در خانه خودش خوب بازی می‌کند. امسال هم رحمتی تیم خوبی جمع و جور کرده و از لحاظ تاکتیکی یکی از تیم‌های خوب ما هستند.

اراک یک شهر پرسپولیسی است 

گل‌محمدی درباره اینکه هواداران آلومینیوم در این بازی محروم هستند و گفته می‌شد بخشش آن‌ها منوط به رضایت باشگاه پرسپولیس بوده، تصریح کرد:  درویش با من در مورد حضور هواداران  صحبت کرد. من اصلاً وارد جزییات نشدم و گفتم حتماً بازی با حضور تماشاگران باشد. اینکه چه درصدی در اختیار ما قرار بگیرد واقعاً اطلاعی ندارم. فوتبال بازی می‌کنیم برای  اینکه هواداران لذت ببرند. مردم حق دارند بازی را از نزدیک ببینند. خصوصاً تیم میزبان دوست دارد از میزبانی خودش استفاده کند. این حق همه تیم‌های شهرستانی است. خوشبختانه ما هم هر شهری می‌رویم هواداران زیادی داریم؛ خصوصاً در اراک که یک شهر پرسپولیسی است. فوتبال بازی کردن مقابل هواداران لذت بیشتری دارد و امیدوارم همه بازی‌ها با حداکثر ظرفیت برگزار شود.

با حضور بانوان و آقایان می توانیم فوتبال خوبی به نمایش بگذاریم 

او درباره اینکه امروز در دیدار استقلال و مس کرمان بانوان نیز در ورزشگاه حضور دارند، عنوان کرد: وقتی صحبت از مردم و هواداران است، ۵۰ درصد این مردم بانوان هستند. هیچ فرقی بین حضور آن‌ها و آقایان نباید باشد. این یک اتفاق واقعاً خوب است. امیدوارم زیر ساخت‌ها برای ورزشگاه‌های دیگر هم وجود داشته باشد. کار زیاد سختی نیست؛ فقط مسئولان باید بخواهند تا این زیر ساخت‌ها ایجاد شود. فکر می‌کنم با حضور بانوان و آقایان می‌توانیم فوتبال خوبی به نمایش بگذاریم و از حضور آن‌ها استفاده کنیم. امیدوارم در همه استادیوم‌ها شاهد حضور حداکثری باشیم؛ لحظه‌ای را دوست دارم ببینم که نصف هواداران آقایان هستند و نصف بانوان؛ امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

رکوردها برای گذشته است 

گل محمدی درباره برنامه اش برای برطرف کردن استرس بازیکنان گفت: سؤالات شما بیشتر جنبه منفی بازی را مدنظر دارد و من بیشتر به جنبه مثبت بازی فکر می‌کنم؛ اینکه بازیکنانی داریم که در لحظات سخت می‌توانند کمک کنند و می‌توانند در شرایط سخت تصمیم خوب بگیرند. اینکه آمار و اتفاقات گذشته باعث شود یک تیم دوباره ببرد یا ببازد، هیچ تضمینی به آمار وجود ندارد و این رکورد‌ها برای قبل است. فردا یک بازی جدید است و باید نگاه مثبت به بازی داشته باشیم و بتوانیم بازی خودمان را انجام دهیم.

گل‌محمدی درباره  چرا پرسپولیس در سالیان اخیر نتوانسته بازیکن خارجی خوب جذب کند، گفت: فکر می‌کنم یک مقدار در مورد بازی هم صحبت کنیم خوب باشد. سؤالات ارتباطی  به بازی فردا ندارد. اینکه بخواهیم وارد جزییات و تاریخ شویم برای گذشته است. چیزی که برای من اهمیت دارد این است که به بازی فردا فکر کنم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار