تابلویی در لندن:

در زمستان سرد خواهید بود، زیرا آن‌ها بیشتر به آن نیاز دارند

تابلویی در خیابان‌های پایتخت انگلیس با عنوان «زمستان سرد» به دلیل بحران انرژی، نشان‌دهنده اعتراض نسبت به کمک نظامی به اوکراین به نمایش درآمد.

پوستری حاوی متن «در زمستان سرد خواهید بود، زیرا آن‌ها بیشتر به آن نیاز دارند» در خیابانی در لندن ظاهر شد.

به گزارش آرتی، این تابلو آشکارا این دیدگاه کنایه آمیز را بیان می‌کند که میلیون‌ها انگلیسی در زمستان امسال نمی‌توانند خانه‌های خود را گرم کنند. با این حال، در همان زمان، دولت آن‌ها میلیارد‌ها دلار برای حمایت از اوکراین ارسال می‌کند.

مجموع حمایت نظامی انگلیس از زمان آغاز درگیری نظامی در اوکراین بالغ بر ۲.۸ میلیارد دلار است که بالاترین میزان کمک بعد از آمریکا را بیش از هر کشور دیگری شامل می‌شود. این کمک‌ها شامل ۵ هزار موشک ضد تانک NLAW، موشک‌های دوش‌پرتاب، سیستم‌های توپخانه و ... است.

وضعیت اقتصاد انگلیس از این قرار است که در حدود ۴ تا ۵ ماه آینده ممکن است این کشور با کمبود شدید مواد غذایی و سایر کالا‌ها مواجه شود.


بیشتر بخوانید:


پیش از این «بوریس جانسون» نخست‌وزیر انگلیس، مدعی شده بود که «برای مالیات دهندگان انگلیسی منطقی است که از آزادی در اوکراین حمایت کنند» و این «کاملاً درست است».

این در حالی است که «بیورن آریلد گرام» وزیر دفاع نروژ امروز چهارشنبه گفت که انگلیس و نروژ هواپیما‌های بدون سرنشین میکرو به اوکراین اهدا خواهند کرد. هزینه تخمینی این پهپاد‌های اهدایی تا ۹۰ میلیون کرون (۹.۳ میلیون دلار) خواهد بود.

پیش از این اما «امانوئل مکرون» رئیس‌جمهور فرانسه به شهروندان این کشور هشدار داد: «ماه‌های آینده سخت خواهد بود.»

پایگاه اینترنتی «آر تی» پیش‌تر نیز در گزارشی از کاهش ذخایر تسلیحاتی آلمان در پی کمک‌های نظامی این کشور به اوکراین خبر داد و نوشت اولاف شولتس، صدر اعظم آلمان در این باره تحت فشار قرار گرفته است.

تابلوی اعتراضی در لندن با عنوان «در زمستان سرد خواهید بود، زیرا آن‌ها بیشتر به آن نیاز دارند»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار