مشتری های جدید انصاری فرد از راه رسیدند

چند باشگاه، جذب کریم انصاری فرد را برای تقویت خط حمله خود در نظر گرفتند.

کریم انصاری فرد مهاجم تیم ملی فوتبال ایران بار دیگر در رادار باشگاه اومونیای قبرس قرار دارد.
 
تکلیف کریم انصاری فرد مهاجم ایرانی تیم فوتبال آاک هنوز نامشخص است. این مهاجم که در لیست مازاد آاک قرار دارد، نتوانسته باشگاه جدیدی برای خود انتخاب کند.
 
انصاری فرد قصد دارد به خاطر همسر یونانی اش در این کشور به فوتبال ادامه بدهد اما تیم‌های مختلفی از سایر کشور‌ها هم خواهان او بودند، از پرسپولیس و تراکتور در ایران گرفته تا باشگاه‌هایی از سوئیس، هندوستان و ترکیه برای جذب او برنامه داشتند.
 
یکی از مشتریان سابق انصاری فرد تیم اومونیای قبرس بود که این مهاجم در نهایت به توافقی با این باشگاه نرسید. با این حال امروز جمعه سایت ۲۴sports مدعی شد اومونیا بار دیگر سراغ کریم انصاری فرد رفته و به دنبال جذب این مهاجم ایرانی است.
 
به نوشته این سایت، فعلاً هیچکس نمی‌تواند با قطعیت بگوید که انصاری فرد به اومانیا می‌رود یا نه، اما تنها ۲۴ ساعت دیگر تا پایان نقل و انتقالات تابستانی قبرس باقی مانده است و او درباره امضای هر قراردادی باید زودتر صورت بگیرد.
 
این رسانه همچنین اعلام کرد «بیسولی» بازیکن برزیلی هم مدنظر اومونیا است.
 
از سوی دیگر بعضی از خبر‌ها در یونان حاکی از علاقه مجدد باشگاه لامیا به انصاری فرد است. سایت sportime با اعلام این موضوع، از تلاش این باشگاه برای جذب مهاجم ایران خبر داده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار