پرونده فاز دوم خاوران از مراجع قانونی پیگیری می‌شود

شهردار تبریز از پیگیری پرونده فاز دوم شهرک خاوران از طریق مراجع قانونی خبر داد.

آقای یعقوب هوشیار، امروز شنبه در دیدار با مالکان فاز دوم شهرک خاوران گفت: حل پرونده فاز دوم خاوران از جمله مصوبات سفر استانی ریاست محترم جمهوری به استان آذربایجان‌شرقی است که هفته گذشته نیز در اولویت پیگیری از معاون اول رییس جمهور قرار داشت.

او  افزود: شهرداری خود را متعهد به پیگیری پرونده فاز دوم خاوران می‌داند.

او اضافه کرد: حل پرونده شهرک خاوران را از طریق مصوبات سفر ریاست جمهوری، دیدار با معاون اول رییس جمهور و امور زیربنایی استان پیگیر هستیم. ه

شهردار تبریز تأکید کرد: خواسته مدیریت شهری، حفظ آرامش و پیشبرد امور از طریق مراجع ذیصلاح و قانونی است که در این خصوص استاندار، معاون فنی و عمرانی وی و فرماندار شهرستان تبریز نیز پیگیر این موضوع هستند.

شهرک خاوران یک شهرک مسکونی در حال ساخت واقع در شهر تبریز و در حوزهٔ استحفاظی شهرداری منطقهٔ ۹ این شهر است.

این شهرک در مساحت ۸۲۰ هکتار از شمال به جاده باسمنج، از جنوب به بزرگراه تبریز–تهران، از شرق جاده زرنق و از غرب آزادراه کسایی و پیامبر اعظم متصل می‌شود.

شهرک خاوران متشکل از ۳۵۰ هکتار، خود شهرک خاوران، ۳۲۰ هکتار آذران و ۱۲۰ هکتار اراضی فتح آباد است که خود روستای فتح‌آباد نیز در داخل شهرک واقع شده است.

با توجه به مصوبه دولت قبل مبنی بر بخش شدن باسمنج و به تبع آن شهرک خاوران، مالکان فاز دوم این شهرک با مشکل در الحاق أن به تبریز مواجهند.

این در حالی است که همه مسوولان استانی و شهری و نمایندگان مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی می‌گویند که بخش شدن باسمنج، توسعه تبریز را با مشکل مواجه می‌کند.

برچسب ها: شهرداری تبریز ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.