ماجرای صف‌های طولانی پمپ بنزین در غرب مازندران

ورود پرتعداد مسافر در تعطیلات پایان هفته سبب ایجاد صف‌های طولانی در پمپ بنزین‌های غرب مازندران شده بود.

تورج امانی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس گفت: ورود کم سابقه مسافران در روز‌های اخیر به غرب استان مازندران و تعطیلی برخی جایگاه‌های سوخت در محور کندوان و حوزه تحت مدیریت استان البرز، سبب ایجاد صف در جایگاه‌های سوخت برخی شهر‌های گردشگر پذیر غرب مازندران شده بود.

او این مشکل را مقطعی خواند و افزود: وقتی حجم مسافرت‌ها در یک مقطع زمانی به شکل غیر مترقبه‌ای افزایش داشته باشد به گونه‌ای که حتی تردد تانکر‌های حامل سوخت هم با مشکل مواجه شود طبیعی است با چالش سوخت هم مواجه شویم.

امانی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان ، وضعیت فعلی جایگاه‌های سوخت غرب استان را عادی خواند و گفت: در حال حاضر هیچ مشکلی در تامین سوخت وجود ندارد، اما پیش بینی می‌شود با توجه به نزدیک شدن به روز‌های پایانی شهریور و ورود بی سابقه مسافران این اتفاق دوباره بیفتد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس گفت: مصرف بنزین در روز‌های پایانی تابستان در اوج خود قرار می‌گیرد به همین دلیل به مسافران توصیه می‌شود پیش از ورود به شهر‌های توریستی سوخت گیری کنند.

امانی افزود: سوخت مورد نیاز جایگاه‌ها همیشه متناسب با جمعیت شناور تامین می‌شود اما در برخی روز‌ها افزایش بی سابقه ورود مسافران باعث ایجاد صف در جایگاه‌های پمپ بنزین می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار