رئیس فدراسیون کشتی:

نسبت به حرف غیر کارشناسانه پولادگر کوتاه نمی آیم

دبیر گفت: احترام پودلاگر واجب است اما اگر او حرف غیر کارشناسانه می زند من کوتاه نمی آیم.

 مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک از ساعت ۱۴ امروز با حضور حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، اعضای هیئت اجرایی، اعضای المپیکی و غیرالمپیکی برگزار شد.

 
علیرضا دبیر گفت: من در این ۴ سال گله کردم. عدالت برابری نیست. وضعیت ما اسلامی نیست بلکه کمونیستی است. ۶۶ درصد مدال المپیک کشور را کشتی آورده است. خیلی‌ها باید مدال المپیک می‌گرفتند، اما به دلایل پیش پا افتاده این اتفاق رخ نداد.  وقتی مدال جهانی افرادی مانند عبد الله موحد، حمید سوریان و ... وارد شود می‌بینید ۸۲ درصد مدال‌های کشور را کشتی آورده است، اما بودجه‌ای که در کمیته المپیک دادند یک پنجاهم برخی از رشته‌ها نبوده است. 
 
او ادامه داد: به هر کس به قدر حقش بدهید. اگر پولادگر حرف غیر کارشناسی می‌زند من کوتاه نمی‌آیم. گفتم شما شاخصه‌ها را بگویید و به هیئت اجرایی جدید هم همین را می‌گویم. می‌توانم با ده روش بگویم چرا اعضای مجمع به حق نبوده اند. محمد بنا با ۴ طلای المیپک حق نشستن در این جا را ندارد؟ چینش را ببینید. خدا اینگونه جبران می‌کند. اگر در مسیر هدا نباشیم اینگونه می‌شود به جز خدا، اهل بیت و، ولی فقیه از کسی نمی‌ترسم.
 
رئیس فدراسیون کشتی گفت: من در شورای تهران دو دور مستقل رای آوردم. دور سوم نمی‌خواستم بیایم، اما در عالم سیاست گاهی وارد گود می‌شوی که بگویی آمدم. من و چمران اولین علی البدل شدیم. من می‌خواستم رئیس فدراسیون شوم، اما گفتند تو را نیاز نداریم و من برای شورای شهر وارد شدم. 
 
علیرضا درباره انتخاب خسروی وفا بیان کرد: حاج محمود زندگی اش را وقف نظام و ورزش کرده است. در شورای سوم رای خود را با مشورت ایشان دادم. 
 
او گفت: این انتخابات پیام‌های زیادی داشت پیگیری و تحلیل کنید. آنطور که ما فکر می‌کنیم نیست. در ریاست جمهوری در گذشته به هرکس رای می‌دادم رای نمی‌داد.  رای نصیرزاده را سوزاندند. رای هیئت اجرایی ما را دوستان نظارتی گرفتند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۱ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
فقط از خدا بترس ؛ وقتی ازاهل بیت و ولی فقیه هم می ترسی یعنی شرک.اتَّخَذُوا أَحْبَارَهُمْ وَرُهْبَانَهُمْ أَرْبَابًا مِنْ دُونِ اللَّهِ وَالْمَسِيحَ ابْنَ مَرْيَمَ وَمَا أُمِرُوا إِلَّا لِيَعْبُدُوا إِلَٰهًا وَاحِدًا ۖ لَا إِلَٰهَ إِلَّا هُوَ ۚ سُبْحَانَهُ عَمَّا يُشْرِكُونَ.در قرآن کریم آیه ای در مذمت مردم یهودی است که این مردم یهود بی سواد هستند و چیزی از کتاب سر در نمی آورند؛ شخصی آمد خدمت امام صادق (ع) عرض کرد چرا قرآن یهود را مذمت کرده است آنها بی سواد بودند و اگر گناهی باشد برای علمای آنهاست. مردم چه تقصیری دارند؟ بیچاره مردم یهود که مورد مذمت قرار گرفتند و از امام صادق(ع) پرسید چه فرقی بین عوام ما و عوام یهود است؟ اگر آنها مذمت می شوند عوام ما نیز باید مذمت شوند آنها تقلید از علما می کنند ما هم تقلید از علما می کنیم حضرت فرمودند؛ بله بین عوام ما و آنها تفاوتی نیست اگر عوام ما هم مثل عوام یهود به دنبال علمای خود باشند این مذمت و توبیخ الهی برای عوام ما نیز هست یهودی ها می دیدند که علمایشان فاسد شدند ولی باز دست از تبعیت بر نمی داشتند آن تقلید مذموم است و اگر اینجا هم باشد مذموم است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۰۷ شهريور ۱۴۰۱
حق با کشتی است تمام بودجه ورزش را فوتبال می بلعد بدون هیچ دستاورد جهانی و حتی آسیایی علاوه بر تیم ملی، استقلال و پرسپولیس هم غارتگران بیت المال هستند ولی ورزش اول کشور که رنگ و بوی پهلوانی دارد با انهمه افتخارات جهانی و المپیک باید لنگ بودجه باشد!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۵ ۰۶ شهريور ۱۴۰۱
فوتبال رو تعطیل کنید. پول مردم خرج چی میشه؟
آخرین اخبار