افزایش ۳۰ درصدی خرید تضمینی گندم در اردبیل

مدیرکل خدمات بازرگانی دولتی استان اردبیل گفت: خرید تضمینی گندم نسبت به پارسال در استان اردبیل ۳۰ درصد افزایش یافته است.

علی نوبخت گفت: در پنج ماهه نخست امسال بیش از  6500 تن کالای اساسی  در استان اردبیل توزیع شده و با هدف تنظیم بازار توزیع کالا 3 هزار و 300 تن انواع برنج واردانی و 3 هزار و 298 تن شکر رقم خورده است.

مدیرکل خدمات بازرگانی دولتی استان اردبیل می گوید: هیچ مشکلی در تامین و توزیع کالاهای مورد نیاز مردم وجود ندارد و با هماهنگی انجام شده توزیع انواع برنج هندی، پاکستانی و تایلندی  و شکر برای مصارف هیئت‌های مذهبی در ایام محرم سرور وسالارشهیدان اباعبدالله الحسین(ع) نیز  به نحوه مطلوب انجام شده است.

به گفته او، خرید تضمینی گندم نسبت به پارسال در استان اردبیل 30 درصد افزایش یافته و خرید گندم در مرکز استان همچنان ادامه دارد و از ابتدای برداشت گندم تاکنون حدود 220 هزار تن گندم و 4 هزار و 400 تن کلزا از کشاورزان استان اردبیل به صورت تضمینی خریداری شده است.

نوبخت در خصوص خرید تضمینی دانه‌های روغنی نیز گفت: امسال همزمان با خرید تضمینی گندم 4 هزار و 410 تن دانه روغنی کلزا از کشاورزان به ارزش 103 میلیارد تومان خریداری شده که کل مطالبات به حساب کلزاکاران پرداخت شده است.

مدیرکل خدمات بازرگانی دولتی استان اردبیل می گوید: تمام سعی و تلاش ما بر این است تا در راستای بهبود وضعیت اقتصادی برنامه‌های مناسبی انجام یابد تا بتوانیم به تمامی اهداف خود دست یافته و مشکلات و موانع موجود را برطرف کنیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.