هشدار جدی نیروهای مسلح یمن به رژیم صهیونیستی

نیرو‌های مسلح یمن به صهیونیست‌ها هشدار دادند که هرگونه حمله به صنعا با پاسخ درخوری مواجه خواهد شد.

نیرو‌های مسلح یمن، درباره ادعای حمله رژیم صهیونیستی به صنعا با صدور بیانیه‌ای به صهیونیست‌ها هشداری جدی دادند و اعلام کردند که در مقابل هرگونه حمله و حماقت علیه یمن، صنعا سکوت نخواهد کرد.
 
به گزارش المیادین، در ادامه این بیانیه آمده است: «این گونه ادعا‌ها از سوی دشمن نشان دهنده سوء نیت آن‌ها نسبت به کشورمان است. مردم بزرگ ما و کشور عزیزمان، با روحیه جهادی برای دفاع از مقدسات و کشور، آماده مقابله با هرگونه تهدید احتمالی هستند. از این رو، یمن آزاد، سربلند و استوار در برابر هر حماقتی که ممکن است در برابر این مردمی که همیشه چشم به راه مقابله با دشمن صهیونیستی هستند، بیکار نخواهد ماند. هرگونه تجاوز به یمن آزاد، سربلند و استوار با سکوت مواجه نمی‌شود، بلکه با پاسخ مناسب مواجه می‌شود و نیرو‌های مسلح آماده هر گزینه‌ای هستند. دشمن فقط باید این هشدار را جدی بگیرد که مردم و نیرو‌های مسلح در پاسخ به هر تجاوزی از زدن ضربات سخت و دردناک دریغ نخواهند کرد و فقط پیروزی از طرف است.»
 
در انتهای این بیانیه آمده است که اظهارات خصمانه سران رژیم صهیونیستی چیزی جز نشانه‌ای از وسعت سطح دشمنی صهیونیست‌ها با یمن مستقل و آزاد نیست، پوشش گسترده رسانه‌ای این افشاگری‌ها نیز نیات تهاجمی آشکاری را به همراه دارد که مقامات ذیربط در صنعا با جدیت تمام با آن برخورد می‌کنند.

پیش از این، کانال ۱۴ رژیم صهیونیستی مدعی شد که ارتش این رژیم همزمان با عملیات نظامی در نوار غزه در پنجم ماه جاری میلادی، عملیاتی را در یمن انجام داده‌است. این کانال مدعی شد، پس از اعلام هفته گذشته آویو کوخاوی، رئیس ستاد ارتش این رژیم مبنی بر حمله ارتش اسرائیل به کشور ثالث در جریان عملیات علیه غزه، این حمله در یمن انجام شده است.

با این وجود «محمد علی الحوثی»، عضو شورای عالی سیاسی انقلاب یمن ضمن تکذیب ادعا‌های صهیونیست‌ها مبنی بر اینکه رژیم اشغالگر در یمن اقدام به عملیات نظامی کرده، اظهار امیدواری کرد که نبرد یمن به نبرد مستقیم با دشمن اسرائیلی ختم شود.

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۹ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
مرگگگگگگگگگ بر اسرائیل بی ریشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۰۷ شهريور ۱۴۰۱
از بس به اعتلاف عربی هشدار توخالی دادید،اینام پرو شدند.
آخرین اخبار