پرواز یاسوج-نجف برقرار شد

مدیر فرودگاه یاسوج از برقراری نخستین پرواز یاسوج-نجف در ایام اربعین حسینی با پیگیری‌های وزیر کشور خبر داد.

عنایت انصاری فر گفت: در سفر امروز احمد وحیدی به یاسوج با درخواست‌های مسئولان کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر برقراری پرواز مستقیم یاسوج به نجف در ایام اربعین حسینی، وزیر کشور در تماس تلفنی با رئیس سازمان هواپیمایی کشور این موضوع را پیگیری و دستور برقراری پرواز را صادر کرد.

او زمان برقراری نخستین پرواز بین المللی فرودگاه یاسوج به نجف اشرف را ایام اربعین اعلام کرد و افزود: با همکاری یکی از شرکت‌های هواپیمایی و براساس تعداد افرادی که رئیس سازمان حج و زیارت استان اعلام می‌کند، در طول هفته پرواز‌ها را برقرار خواهیم کرد.

به گفته انصاری فر؛ براساس برنامه‌های اعلام شده این پرواز‌ها از ۱۵ شهریور تا ۳۱ شهریور ماه و با توجه به تعداد زائران اربعین حسینی، در هفته ۲ یا ۳ پرواز انجام می‌شود.

مدیر فرودگاه یاسوج می‌گوید: نحوه ثبت نام و هزینه این پرواز‌ها در روز‌های آینده اعلام خواهد شد.

این مقام مسئول با اشاره به افتتاح مرز هوایی فرودگاه یاسوج ادامه داد: در حوزه زیرساخت‌های این فرودگاه ۱۳ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان هزینه شده و امروز با حضور وزیر کشور افتتاح شد.

به گفته انصاری فر؛ با نصب چراغ (پاپی و سیمپل اپروچ) در فرودگاه یاسوج از این به بعد پرواز‌های شب هم در فرودگاه یاسوج انجام خواهد شد، همچنین به منظور ارتقای سلامت کارکنان فرودگاه یک ورزشگاه و یک زمین چمن مصنوعی نیز افتتاح شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.