گازرسانی به روستا‌های بالای ۲۰ خانوار ایجرود به پایان رسید

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت:همزمان با هفته دولت عملیات گازرسانی به روستا‌های بالای ۲۰ خانوار ایجرود در استان زنجان به پایان رسید.

سلیمانی نژاد از بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۹ طرح گازرسانی در ایجرود؛ همزمان با هفته دولت خبر داد و افزود: با گازرسانی به روستای گنبد زنجان و پیوستن ۶۵ روستای این شهرستان به شبکه گاز کشور؛ عملیات گازرسانی به همه روستا‌های بالای ۲۰ خانوار شهرستان سبز ایجرود با پوشش ۹۹ درصدی گازرسانی روستایی به پایان رسید.

او با اشاره به بهره‌برداری از عملیات گازرسانی به یک روستا و آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به ۴ روستای دیگر ایجرود، افزود: بااختصاص و صرف هزینه‌ای بالغ بر ۷ میلیارد و ۸۸۸ میلیون تومان اعتبار؛ ۲۹ واحد مسکونی بهره‌مند از نعمت گاز طبیعی شده و طرح گازرسانی به ۵۶ واحد مسکونی شهرستان ایجرود در دست اقدام است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اعلام اینکه ناحیه صنعتی ایجرود و صنایع عمده این شهرستان مانند کارخانه سفال زنجان، کارخانه آجر زنجان، کارخانه سیمان خمسه و شرکت ریخته گری پیوسته سهند (سایت زرین آباد)؛ بهره‌مند از گاز طبیعی است، از افتتاح طرح گازرسانی به ۴ واحد تولیدی- صنعتی دیگر با صرف هزینه‌ای بیش از ۲۴۷ میلیون تومان اعتبار در این شهرستان خبر داد.

سلیمانی نژاد افزود: در حال حاضر۱۰۰ درصد خانوار شهری و ۹۹ درصد خانوار روستایی ایجرود بهره‌مند از گاز نعمت طبیعی است.

گفتنی است طبق اعلام شرکت ملی گاز ایران، ملاک معرفی شهرستان سبز قرار گرفتن استان‌ها و شهرستان‌ها دسترسی به گاز طبیعی بالاتر از نرم ۹۵ درصدی کشوری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.